بنا بر اخبار واصله، اکثریت اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین در جلسات اخیر از مهندس باهنر نایب رئیس مجلس خواسته اند در انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شود.

در همین حال، گفته می شود موضوع کاندیداتوری دکتر علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری به کلی منتفی شده است و وی تلاش خواهد کرد مکانیزم وحدت میان کاندیداهای اصولگرا را کلید بزند.

 

همچنین یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری که خود را نماد "بهار" می داند سفرهای انتخاباتی اش را به استان های خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان غربی، مازندران و کرمانشاه انجام داده است. وی به اطرافیانش گفته فعلا این سفرها نباید رسانه ای شود.

در راستای این برنامه های انتخاباتی، برخی حامیان احمدی نژاد در مکاتبه ها و سایت هایشان از عنوان"دولت پایدار" استفاده می کنند. این افراد معتقدند در دوره یازدهم ریاست جمهوری نیز طرفداران احمدی نژاد به پیروزی خواهند رسید.

 

خبر انتخاباتی دیگر اینکه، محمد سعیدی کیا در ادامه سفرهای انتخاباتی خود به استان اردبیل سفر کرده و با نماینده ولی فقیه در استان دیداری نیز داشته است. سعیدی کیا جلسات انتخاباتی اش را در دفتر مهندسی خود حوالی میدان انقلاب برگزار می کند.

از سوی دیگر، برخی اعضای جبهه پیروان معتقدند باید از دکتر نهاوندیان و آل اسحاق برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آوریم تا اقدام به طرح مباحث کارشناسی اقتصادی در فضای انتخابات نمایند.