همایش مردمی 'تجلیل از خادم ملت' حاشیه‌هایی هم داشت؛ یکی از این حاشیه‌ها را برخی رسانه‌ها علیه دکتر غلامحسین الهام ایجاد کردند. در تیتر خبر این رسانه‌ها آمده بود که الهام در همایش تجلیل از احمدی‌نژاد، سخن از رجعت او با امام زمان به میان آورده است!

همایش مردمی "تجلیل از خادم ملت" حاشیه‌هایی هم داشت؛ یکی از این حاشیه‌ها را برخی رسانه‌ها علیه دکترغلامحسین الهام ایجاد کردند. در تیتر خبر این رسانه‌ها آمده بود که الهام در همایش تجلیل از احمدی‌نژاد، سخن از رجعت او با امام زمان به میان آورده است!

به گزارش نکات پرس، غلامحسین الهام، سخنان خود را از روی دست‌نوشته‌ای ایراد کرد که از قبل آماده کرده بود. در بخشی از این دست نوشته، دکتر الهام به خواندن ترجمه فرازی از زیارت جامعه کبیره می پردازد که رسانه ها پیرامون آن حاشیه سازی کرده اند.

متن کامل این دست نوشته به شرح زیر است:


السلام علی حجه المعبود و کلمه المحمود؛ حکومت مهدوی که حکومت عقل کامل است قرین جامعه رشد یافته و کمال‌پذیر است. جامعه‌ای که بتواند از کوره‌های تنگ جهل وجود، چشم به حقیقت ناب محمدی صلی الله علیه و آله وسلم بدوزد، و از همه جلوه های اغواگر علم‌نما، بگذرد. یافتن امام، حرکت به سوی امام، عشق به او و جان بر قدمش نهادن، جز از مسیر معرفت و کمال عقل نمی گذرد. لذاست که با ظهور او عقل‌ها کامل می‌گردند. و اندیشه‌ها بارور می‌شود. و توحید که فطرت پاک انسان‌هاست، به تجلی می‌نشیند و عدالت به بار می‌آورد. عقلانیت در حکومت جز با باور مهدویت معنایی ندارد...

امروز سوم تیرماه است و با تقارن معنادار تاریخی با نیمه شعبان و میلاد مسعود امام عصر، معنا و مفهومی نمادین یافته یافته است.

سوم تیر 84، حادثه ای روی داد و دولتی "احمدی" بر سر کار آمد تا "امید مهدوی" را بر دلها بنشاند. باور خفته انقلاب اسلامی را که خود وسیله بود به سوی قله نور و معدن حکمت و صاحب اصلی ولایت و صاحب الامر، بار دگر احیا کند. و در راه ماندگان را که اصالت ها را فراموش کرده بودند، به سوی این حقیقت تام تلنگری بزند. و البته این ندا را خواست جهانی کند و "امام" را نقطه وحدت کند... در مجامع جهانی و میان امواج مخرب برادر کشی که شیاطین به دست مسلمین بر پا کردند، با ابتکار و خلاقیتی برآمده از عشق به امام و صرفنظر از عقاید و مذاهب، "امام" را تنها نقطه وحدت و کانون انسجام امت اسلامی قرار دهد... و نور آن در دل ستم‌زدگان و به ستوه آمدن از نظام ظالمانه عالم در همه نقاط جهان بدرخشد و همه به جستجوی امام و یافتن آن مهر رحمانی و عدالت آسمانی بپردازند.

صدافسوس که کوته اندیشانی که منافع خود را گویی در غیبت امام می دانند و نه در ظهور، همه این باورها را به "خرافه" متهم کردند و وعده دولت عقل، "خرافه" نام گرفت و دولت "احمدی" متهم به عقل گریزی شد! و "عدالت" مهمترین نشان عقل گریزی دولت شد!...

آنان که همه فهمشان از امام، کاسه آبی است که پیش او نهند و گویی خود را ولی‌نعمت او می دانند، حدود باور خود و ذهن تار و دل تنگ خود را معیار ارزیابی احمدی نژاد قرار دادند. و تلاش های داخلی و جهانی احمدی نژاد را در ترویج گفتمان مهدویت و فرهنگ انتظار و امید، به نهادن یک ظرف یک ظرف خالی در پیشخوان دولت توصیف کردند! عجب از این گفتار نیست چراکه از کوزه همان برون تراود که دراوست. آنان حد باور خود را از امام توصیف کردند.

آنان امام خود را اینگونه می فهمند ولی احمدی نژاد امام را نه در خواب که در بیداری قبول دارد. او امام را در غیبت نیز حاضر و ناظر می داند. امام را کسی می داند که عالم بسته به وجود اوست و رمز خلقت و هستی است...

ولی اگر نه نجوا که فریاد رسای احمدی نژاد را و زبان حال و قال او را در ارتباط با امام زمان تکرار کنیم چیزی جز این جملات نخواهد بود: خداوندا تا زنده ام مرا بر موالات و دوستی و دین شما ثابت بدارد و به طاعت شما موفق کند و شفاعت شما را روزی من سازد. و مرا از دوستان خوب شما که پیرو چیزی هستند که شما به سوی آن دعوت نموده اید قرار دهد و مرا از کسانی قرار دهد که آثار شما را پی می گیرند و راه شما را می پویند و به راهنمایی شما راه می یابند و در زمره شما محشور می شوند و در رجعت شما به دنیا بازمی گردند و در دولت شما به قدرت و حکومت می رسند و در زمان عافیت شما شرافت می یابند و در ایام حکومت شما قوت می یابند و فردای روزگار، چشمشان به دیدن شما روشن می گردد. پدر و مادر و جان و خانواده و عالم فدای شما باد.

فَثَبَّتَنِیَ اللَّهُ أَبَدا مَا حَیِیتُ عَلَى مُوَالاتِکُمْ وَ مَحَبَّتِکُمْ وَ دِینِکُمْ وَ وَفَّقَنِی لِطَاعَتِکُمْ وَ رَزَقَنِی شَفَاعَتَکُمْ وَ جَعَلَنِی مِنْ خِیَارِ مَوَالِیکُمْ التَّابِعِینَ لِمَا دَعَوْتُمْ إِلَیْهِ وَ جَعَلَنِی مِمَّنْ یَقْتَصُّ آثَارَکُمْ وَ یَسْلُکُ سَبِیلَکُمْ وَ یَهْتَدِی بِهُدَاکُمْ وَ یُحْشَرُ فِی زُمْرَتِکُمْ وَ یَکِرُّ فِی رَجْعَتِکُمْ وَ یُمَلَّکُ فِی دَوْلَتِکُمْ وَ یُشَرَّفُ فِی عَافِیَتِکُمْ وَ یُمَکَّنُ فِی أَیَّامِکُمْ وَ تَقَرُّ عَیْنُهُ غَدا بِرُوءْیَتِکُمْ بِأَبِی أَنْتُمْ وَ أُمِّی وَ نَفْسِی وَ أَهْلِی وَ مَالِی

گفتنی است دکتر الهام در بین سخنان خود تاکید کرد "احمدی‌نژاد هوشمند ترین و وفادارترین نسبت به رهبری امام خامنه‌ای(مدّظلّه العالی) است، بوده و خواهد بود" که این قسمت مورد بایکوت رسانه‌ای قرار گرفت.