روز گذشته سایت خبری متعلق به «فواد. ص» از مهره‌های رسانه‌ای نزدیک به خاندان هاشمی و مرتبط با برخی محافل خاص، طی گزارشی تحت عنوان «نوار 8 میلیونی» رسماً مدعی شد در انتخابات سال 88 تقلب گسترده صورت گرفته و رئیس جمهور درصدد است در صورت رد صلاحیت گزینه مورد علاقه خود در انتخابات، یک فایل صوتی که ابعاد این تقلب را افشا می‌کند، منتشر نماید!

این دروغ‌پردازی عجیب و البته توطئه‌آمیز در حالی از سوی این سایت خبری صورت می‌گیرد که نفر اصلی اداره‌کننده آن یعنی «فواد. ص» ضمن ارتباط وثیق با خانواده هاشمی رفسنجانی، با برخی محافل خاص نیز در ارتباط و مورد حمایت ویژه آنهاست و طی یک سال گذشته نیز خبرها و گزارش‌های متعدد ضد امنیت ملی و البته دروغ را در رسانه متبوع خود منتشر کرده و جالب آن که هیچ گاه غیر از فیلترینگ، این سایت با هیچ برخورد حقوقی و قضایی دیگری مواجه نشده است!

به نظر می‌رسد وی بر اساس همین مصونیت قضایی نانوشته در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ماموریت ویژه ضد امنیتی خود را گسترده‌تر و قوی‌تر از قبل ادامه داده و درصدد است قطعه‌ای از پازل امنیتی کردن فضای انتخابات آتی را تکمیل و پروژه القای شبهه در سلامت انتخابات را پیش ببرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا مدعی‌العموم درخصوص این تخلف مربوط با امنیت ملی، وارد میدان می‌شود یا همچنان سکوت و برخورد منفعلانه با یک رسانه وابسته به محافل خاص را ترجیح می‌دهد!