نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز: علائم ظهور با گذشت زمان در حال محقق شدن هستند و ما باید در این دوران به تکلیف خود عمل کرده و از انجام آنها غافل نشویم/حضور داعش و پیروان بنی امیه در عراق و ایجاد آشوب و فتنه در این کشور از نشانه های ظهور و خروج سفیانی است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»، نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که فتنه ها و آشوب های عراق به عنوان یک امتحان برای جمهوری اسلامی ایران است گفت: رهبر معظم انقلاب، رییس جمهور و وزیر امور خارجه به صورت رسمی اعلام کردند که ما همواره در کنار دولت و ملت عراق خواهیم بود.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز در خطبه های نماز جمعه با اشاره فعالیت های تروریستی گروه داعش در عراق اظهار داشت: حضور داعش و پیروان بنی امیه در عراق و ایجاد آشوب و فتنه در این کشور از نشانه های ظهور و خروج سفیانی است.

وی افزود: پس از ۱۴ قرن که علمای شیعه و سنی یزید را لعنت کردند و او را کافر دانستند، امروز گروهی وحشی، فاسد و ظالم آمده اند و نام گردان های خود را امیرالمؤمنین یزید می گذارند.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: علائم ظهور با گذشت زمان در حال محقق شدن هستند و ما باید در این دوران به تکلیف خود عمل کرده و از انجام آنها غافل نشویم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به حوادث تلخ و خونین عراق و توطئه های خطرناک دشمنان در این کشور اشاره کرد و گفت: گروه های تکفیری با خریدن مأموران نظامی عراق توانستند شهر موصل با ۲ میلیون نفر جمعیت را بدون شلیک گلوله ای تصرف کرده و اموال مردم مسلمان را به غارت ببرند.

آیت الله موسوی جزایری خطاب به مردم عراق تأکید کرد: به ملت شریف عراق و ساکنان مقر حکومت امام زمان(عج) اعلام می کنم که امتحان های الهی به شما رو آورده و محکم و استوار در برار تروریست ها بیاستید که به یقین شما پیروز این نبرد خواهید بود.

وی با بیان این که قتنه ها و آشوب های عراق به عنوان یک امتحان برای جمهوری اسلامی ایران است گفت: رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و وزیر امور خارجه به صورت رسمی اعلام کردند که ما همواره در کنار دولت و ملت عراق خواهیم بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که هرگز اجازه نخواهیم داد یک مشت شرور کشور همسایه ما را به آشوب بکشند بیان داشت: امروز آدم کش ها وفتنه گران در همسایگی ما آتشی را روشن کردند که دود آن به چشم همه جهانیان خواهد رفت و ما هرگز حضور آنها در همسایگی خود را تحمل نخواهیم کرد

باید امام زمان خود را شناخت و پیوند خود با ایشان را مستحکم کرد

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از سخنان خود به روز نیمه شعبان، روز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، موعود ادیان و مصلح عظیم جهان حضرت مهدی آل محمد(عج) اشاره کرد و گفت: امام زمان(عج) کسی است که به برکت او شیعه به عنوان مذهب حق در جهان استقرار و ثبات دارد.

وی با بیان حدیث معروف پیامبر درباره شناخت امام زمان اظهار داشت: پیامبر اسلام فرموده که هرکس بمیرد و امام زمان خویش را نشناسد به مرگ جاهلیت و کافر از دینا رفته است.

نمایبنده ولی فقیه با پرسش این سؤال که در حال حاضر امام زمان اهل سنت کیست؟ ادامه داد: آیا کسی که در راس قدرت بوده، ظلم می کند و فاسد هم باشد به سبب اینکه سلطان است می تواند عنوان امام زمان به خود بگیرد؟

امام جمعه اهواز تصریح کرد: مقصود پیامبر از حدیث فوق شناخت و درک حضرت مهدی(عج) بود که اگر کسی ایشان را نشناسد حجت خدا را نشناخته و هر انسان فاسد، عیاش، شهوت ران و بی بند و باری به صرف این که در راس قدرت قرار گرفته نمی تواند امام زمان باشد.

وی با بیان اینکه شناخت شناسنامه ای امام زمان به تنهایی کافی نیست گفت: اگر امام زمان خود را نشناسیم و از او دور شویم برای ما مشکلاتی پیش می آید، پس باید تلاش کنیم خود را به وجود ایشان نزدیک کنیم.

آیت الله موسوی جزایری در ادامه یه روز سربازان گمنام اما زمان اشاره کرد و افزود: عنوان سربازان گمنام امام زمان مدال افتخاری است که به نیروهای اطلاعاتی ما دادند و نام سربازان گمنام را بر آنها گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تصریح کرد: امنیت امروز ایران و آرامش جامعه مدیون سربازان گمنام امام زمان و نیروهای اطلاعاتی است.


میدان ۷۲