عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: در پایان رقابت‌های انتخاباتی زمان رفاقت‌ها فرارسیده است.

آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری درباره حضور دشمن‌شکن مردم در انتخابات 12 اسفند، اظهار داشت: حضور شکوهمند و خداپسندانه ملت بزرگ و رشید ایران آنقدر عظمت دارد که در قالب عبارات نمی‌توان آن را توصیف کرد.

وی تأکید کرد: سیلی محکمی که مقام معظم رهبری فرمودند، ملت بزرگ ایران آن را به صورت دشمنان نواخت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ملت دوست‌داشتنی ایران شایسته هرگونه خدمت از سوی مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: حضور ملت در انتخابات یک پیام صریح و روشن برای دشمن داشت و آن وفاداری مردم بر عهد الهی با آرمان بلند شهیدان بود.

وی با اشاره به چند نکته در خصوص انتخابات مجلس نهم، ادامه داد: نکته اول آن است که مسئولان باید شکر این نعمت حضور را با خدمت بیشتر به مردم و تلاش در جهت حل مشکلات‌ آنها به ویژه در رفع معضل گرانی بجا آورند.

آیت‌الله خاتمی افزود: ملت ما، ملتی فهیم و رشید است که مسئولان باید با کنار گذاشتن دعواهای سیاسی برای حل مشکلات آنها اقدام کنند که این امر در واقع همان شکر نعمت حضور است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه در پایان رقابت‌های انتخاباتی زمان رفاقت‌ها فرارسیده است، اظهار داشت: تمام کاندیداها اعم از کسانی که رأی آورده یا نیاورده‌‌اند باید با همان تلاشی که در پی کسب رأی مردم بودند در جهت الفت و صمیمیت دل‌ها تلاش کنند که این شکر نعمت حضور مردم است.

وی متذکر شد: همانطور که دنیا متوجه اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران به رهبر معظم انقلاب شد، دشمنان کینه‌توز نیز به این موضوع اعتراف کردند.

آیت‌الله خاتمی در ادامه در خصوص پیروزی نهایی اصولگرایان در سراسر کشور خاطرنشان کرد: آنچه مهم است، رأی آوردن و رایج شدن گفتمان اصولگرایی است و اکنون مردم منتظر عملکرد مسئولان هستند.

* تمام جبهه‌ها بعد از انتخابات دوستانه عمل کنند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در انتخابات به دلیل اختلاف سلایق یک لیست واحد به وجود نیامد، تصریح کرد: از این پس انتظار می‌رود که تمام جبهه‌ها دوستانه عمل کنند و اصولگرایی مدنظر مقام معظم رهبری را گفتمان رایج کشور قرار دهند.