رئیس دفتر دولت هشتم گفت: دولت یازدهم دولتی نبود که خودش اعلام کند دولت اصلاح‌طلبی است اما در شرایط فعلی می‌شود به آرمان‌های اصلاحات جامه عمل پوشاند.

به گزارش پایگاه «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از فارس؛ محمدعلی ابطحی رئیس دفتر دولت هشتم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت یازدهم خود را دولت اصلاح‌طلب معرفی نکرده است گفت: در شرایط فعلی می‌شود به آرمان‌های اصلاحات جامه عمل پوشاند و چون اصلاحات یک حرکت اجتماعی درون جامعه است در این برهه از زمان می‌شود آرمان‌های اصلاح‌طلبی را در این دولت ترویج کرد.

ابطحی گفت: انتخابات آینده مجلس بزرگترین رفتار سیاسی جامعه در شرایط آینده است و فکر می‌کنم هم اصلاح‌طلبان و هم جریانات نزدیک دولت باید تلاش کنند تا شرایط مجلس تبدیل به شرایطی شود که دولت بتواند به راحتی کار خود را انجام دهد.

وی افزود: جامعه انتظار دارد تغییراتی که در انتخابات ریاست‌جمهوری انجام شد در انتخابات آینده هم اجرا شود و معتقدم اعتدالگرایان و اصلاح‌طلبان یکسان دیده می‌شوند.

رئیس دفتر دولت هشتم در پاسخ به اینکه آقای روحانی در زمان تبلیغات انتخاباتی خود اعلام کرده بود که رفع حصر زندانیان سیاسی انجام خواهد شد گفت: من فکر می‌کنم بسیاری از مخاطبان آقای روحانی علاقه‌مند به رفع حصر زندانیان هستند.