معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی از فعالیت جدی کارگروهی در این وزارتخانه برای بررسی تفکیک مجدد وزارتخانه‌های راه و مسکن از یکدیگر خبر داد.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج سیدسعید سید‌علایی عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه مسئولان ارشد راه و شهر‌سازی تا چه اندازه پیگیر موضوع تفکیک راه و مسکن در این وزارتخانه هستند، اظهار کرد: موضوع ادغام به استناد ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه بوده که در مجلس به تصویب رسیده بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر راه و شهرسازی در همان جلسه رأی اعتماد از نمایندگان مجلس، وقتی برای طرح این موضوع خواست و این موضوع و طرح در دستور کار وزیر قرار گرفت.

سیدعلایی ادامه داد: اکنون به صورت جدی در وزارتخانه کارگروهی مشغول بررسی این موضوع است تا بتوان منافع و ضرر‌های احتمالی این تفکیک را از قبل پیش‌بینی ‌کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: این وزارتخانه با توجه به وسعتی که در همه حوزه‌های ریلی، بندری، هوایی و مسکن و راه دارد به دنبال این است تا همه تعهدات دولت قبل به خصوص مسکن مهر را به سرانجام برساند.