وي با اشاره به انحرافات زمان حضرت عيسي (ع)، حضرت موسي (ع)، حضرت محمد (ص) افزود: در اين دوران‌ها دشمنان با ظهور ارواح، سحر و جادو، بت تراشي و شعر و شاعري درصدد انحراف مردم از مسير حق و حقيقت بودند اما هر كدام از پيامبران با اقدامات خود از جمله زنده كردن مرده، تبديل عصا به اژدها، شكستن بت‌ها و معرفي قرآن در مقابل انحرافات دشمنان اسلام ايستادند و مردم را به مسير حق دعوت كردند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي «رئيس جمهور ما»، داوود احمدي‌نژاد چهارشنبه شب در جمع مردم بوشهر در مسجد قرآن اين شهر اظهار داشت: نبايد گوش به فرمان افراد منحرف بدهيم بنابراين بايد پروانه شمع ولايت باشيم چرا كه او مي‌سوزد تا ما جان بگيريم.
وي با اشاره به انحرافات زمان حضرت عيسي (ع)، حضرت موسي (ع)، حضرت محمد (ص) افزود: در اين دوران‌ها دشمنان با ظهور ارواح، سحر و جادو، بت تراشي و شعر و شاعري درصدد انحراف مردم از مسير حق و حقيقت بودند اما هر كدام از پيامبران با اقدامات خود از جمله زنده كردن مرده، تبديل عصا به اژدها، شكستن بت‌ها و معرفي قرآن در مقابل انحرافات دشمنان اسلام ايستادند و مردم را به مسير حق دعوت كردند.
وي تصريح كرد: در زمان امام خميني (ره) نيز همه دشمنان انقلاب و اسلام اعم از شرق و غرب با تمام توان و تجهيزات خود در مقابل كشور ما ايستادند اما امام با فرمول و شعار " خون بر شمشير پيروز است " در مقابل تمام اين توطئه‌ها ايستاد.
احمدي‌نژاد خاطرنشان كرد: به همين خاطر اكنون در كشورهايي كه مردم عليه حاكمان ديكتاتور آن به پا خاسته‌اند مي‌بينيد مردم با خون خود در مقابل اين رژيم‌ها ايستادگي مي‌كنند.
وي با بيان اينكه مردم كشورهاي منطقه به يقين از مردم ايران الگو گرفته‌اند، گفت: امروز تجهيزات نظامي و كشتار جمعي براي ضربه زدن به نظام اسلامي ايران نتيجه‌اي ندارد و به زباله‌دان تاريخ پيوسته است.
دبيركل سازمان پدافند غيرعامل اضافه كرد: امروز برخي مي‌خواهند با مطالب بي‌حساب و كتاب باورهاي ديني مردم را مخدوش كنند.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه ميزان فتنه در زمان رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي بيش از دوران امام (ره) است، تصريح كرد: دشمن در تلاش است مردم ايران را از آقايي، عزت، اقتدار، بزرگي در مسير ذلت قرار دهد.
وي با اشاره به اينكه مردم ايران قبل از انقلاب پياده نظام استكبار جهاني بودند، اظهار داشت: پيروزي انقلاب اسلامي موجب شد آمريكا و متحدانش با وجود بهترين و مجهزترين تجهيزات نظامي در مقابل ملت ايران مستأصل، درمانده و عاجز مانده است.
دبيركل سازمان پدافند غيرعامل كشور با بيان اينكه امروز دنيا از اراده آمريكا خارج شده است، يادآور شد: دشمنان ايران مي‌خواهند شعاع وجودي مردم را كنترل كند اما موفق نشده و مردم 32 سال در برابر تمام تهاجمات، حول محور ولايت ايستادند و حماسه خلق كردند.
احمدي‌نژاد در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ثابت كردن اين موضوع كه حضرت محمد (ص) ايراني است يا حجازي چه دردي از دردهاي بشر را كم مي‌كند، اين امر فقط وحدت رويه ملت‌ها را دچار مشكل كرده و علاوه بر ايجاد اختلاف، خود يك ناتوي فرهنگي است.
وي اضافه كرد: ملت سرافراز ايران با ايستادگي خود در مقابل استكبار، موجب بيداري فطرت‌ها در ديگر كشورها شد، چرا كه آرمان‌هاي مردم ايران همان آرمان‌هاي پيامبران است كه حامي مظلوم بوده و بر ظالم مي‌تاختند.
دبير‌كل سازمان پدافند غيرعامل يادآور شد: مردم ايران با اخلاق، ايمان، ايثارگري و سربازي حول محور ولايت قله‌هاي پيروزي را فتح كردند.

* مردم پروانه‌اي حول شمع ولايت باشند
احمدي‌نژاد گفت: مردم با پروانه بودن حول شمع ولايت در برابر تمام توطئه‌هاي دشمنان ايستادند و پيروز شدند.
وي با بيان اينكه نقش ولايت كليدي و دقيق است، خاطرنشان كرد: به خاطر همين نقش ارزشمنده و مهم ولايت بود كه در فتنه 88 عليه آن شعار مي‌دادند.
دبيركل سازمان پدافند غيرعامل گفت: هر آنچه نظام استكبار لطمه خورده از ولايت بوده و شكوفايي ايران هم از ولايت بوده است.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه ولايت يعني رستگاري دنيا و آخرت يادآور شد: رستگاري ما در اين است كه همواره سرباز ولايت باشيم.
وي تصريح كرد: دشمنان داخلي و خارجي در زمان‌هاي مختلف به انقلاب و مردم تك مي‌زدند اما مردم و ولايت با يك پاتك توطئه‌هاي آنان را خنثي مي‌كردند.
دبيركل سازمان پدافند غيرعامل با بيان اينكه اگر ولايت را حفظ كنيد عزت دنيا و آخرت را داريد، گفت: مردم ايران تا محقق شدن تمام آرمان‌هاي امام از پاي نمي‌نشينند.
احمدي‌نژاد عنوان داشت: ولايت پذيري مردم ايران مورد رضايت ائمه است در غير اين صورت خجل و سرافكنده خواهيم بود.