ساعت حدود 2 بامداد یکشنبه، 19 آبان 1392، هنگام سحرگاه هفتم ماه محرم، چند ساعت پس از اتمام عزاداری سایت هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه السلام توسط وهابی های جبهه النصره هک شد.

پس از هک در صفحه ابتدایی سایت، جملاتی با این محتوا نوشته شده بود:جبهه النصره شام این صفحه را هک کرده. سپس به مقام معظم رهبری، سیدحسن نصرالله و احمدی نژاد اهانت کرده و آدرس سایت و صفحه فیس بوک گروه النصره را ارائه داده است.

در شب‌های گذشته، میثم مطیعی در اشعار و دعاهای خود، بارها و بارها علیه تکفیری‌های سوریه موضعگیری کرده بود.

با توجه به اینکه خیلی بعید است که تکفیری های سوریه آشنایی‌ای با هیأت میثاق با شهدا داشته باشند، به نظر می رسد که به احتمال قریب به یقین منافقینی از داخل کشور این هیات انقلابی را به دشمنان اهل بیت(ع) معرفی کرده باشند.

لازم به ذکر است، مشکل سایت هیات میثاق با شهدای بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام صبح امروز برطرف شد.

گفتنی است، هیات میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام از جمله هیأت های دانشجویی در سطح کشور است که در چند سال گذشته مورد استقبال گسترده قشر دانشجو و مردم قرار گرفته است.

هیأت میثاق با شهدا بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام پس از پایان جنگ تحمیلی، به همت عده‌ای از دانشجویان رزمنده، جهت حفظ یاد و خاطره‌ی همرزمان شهیدشان، تشکیل شد و از فاطمیه سال ۸۶ جلسات هیأت عمومی شد تا به محلی برای تجمع محبین اهل بیت و رهروان راه شهدا و مجمعی برای تجدید پیمان با شهدا و امام شهدا، اعم از دانشجو و غیردانشجو، تبدیل گردد.

به مدد حضرت سیدالشهدا و ائمه معصومین، این هیأت به جایی رسیده است که الحمدلله توانسته است جایگاه مورد قبولی برای خود در میان هیئات مذهبی شهر تهران به دست آورد و محلی برای جمع شدن دانشجویان دور هم شده است.