یکی از مخالفان جمهوری اسلامی که مدتی است به آمریکا مهاجرت کرده و به دلیل سخنان ضدایرانی خود به بهانه دفاع از حقوق زنان جوایز متعددی را از نهادهای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافت کرده است، در جدید‌ترین سخنان خود خواستار معرفی دادستان ایران به عنوان بدترین قاضی سال شده است.

«شادی صدر» که پای ثابت سخنرانی‌های ضداسلامی و ضدایرانی در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکا است و پس از ناکامی در اجرای طرح «کمپین علیه حجاب» مدتی را سکوت کرده بود، در مطلبی که در وبلاگ خود نوشته، با اشاره به قوانین اسلامی در قوه قضاییه ایران، نوشته است: سازمان ارتباط جهانی زنان (Women’s Link Worldwide) هر سال بهترین و بدترین قضات جهان را از نظر تاثیر مثبت یا منفی آرایشان درمورد برابری جنسیتی انتخاب می کند. امسال ما غلامحسین محسنی اژه ای، دادستان کل کشور و اکثریت قضات عضو هیات عمومی دیوان عالی کشور را نامزد بدترین قاضی سال کرده‎ایم.

خانم صدر علت این اقدام خود را یکی از قوانین دیوان عالی کشور مبنی بر اینکه «اگر زنی ناشزه شود، یعنی از خواسته های جنسی شوهرش اطاعت نکند و خانه او را ترک کند، دیگر نمی تواند از حق طلاقی که به موجب شروط ضمن عقد به دست آورده استفاده کند»، عنوان کرده و این مساله را سرکوب زنان ایرانی نامیده است.

این ادعای شادی صدر درحالی صورت گرفته که حقوقدانان معتقدند این بند از قانون برای حفاظت از کیان خانواده و حفظ سلامت اخلاقی زنان در جامعه وضع شده تا به عنوان نوعی تنبیه برای زنان فاسد درنظر گرفته شود.

دست راست «شیرین عبادی» در اقدامات ضدایرانی در مساله حقوق زنان همچنین تایید کرده که این اقدام از سوی نهاد تحت نظارت اوصورت گرفته؛ نهادی که هیچ اشاره‌ای به منابع مالی آن و نحوه پشتیبانی و حمایت از آن نشده است.

فعالان سیاسی معتقدند با توجه به اینکه خانم صدر تاکنون به دلیل سخنان ضدایرانی خود، جوایز متعددی را از نهادهای وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی دریافت کرده، هزینه‌های این سازمان نیز توسط همین نهاد‌ها تامین خواهد شد.

گفتنی است شادی صدر در جریان برگزاری نمازجمعه ۲۶ تیر سال گذشته که با حضور آقای هاشمی رفسنجانی برگزار شد، به همراه آشوبگران قصد ایجاد درگیری و اغتشاش داشت که توسط ماموران اطلاعاتی و امنیتی بازداشت شد.

او چند هفته بعد و پس از آزادی از زندان، به صورت غیرقانونی از ایران خارج و به یک کشور اروپایی پناهنده شد.