خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) چند روزی است حمله به دکتر احمدی‌نژاد را سوژه اصلی خود قرار داده و بیش از 30 مصاحبه ضد رئیس‌جمهور منتشر کرده است.

در جریان جلسه استیضاح شیخ‌الاسلامی و بعد از افشای فیلم فاضل لاریجانی، علی لاریجانی سخنانی تند و توهین‌آمیزی خطاب به رئیس‌جمهور بیان کرد که در نوع خود بی‌سابقه بود.

روزنامه ایران، امروز در ستون دیگه چه خبر نوشت: در همین راستا خبرگزاری رسمی مجلس شورای اسلامی (خانه ملت) چند روزی است حمله به دکتر احمدی‌نژاد را سوژه اصلی خود قرار داده و بیش از 30 مصاحبه ضد رئیس‌جمهور منتشر کرده است. نکته جالب توجه آن که این مصاحبه‌ها همگی در جهت تخریب دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور اسلامی ایران که با رای بالای مردم در جایگاه مقام اول اجرایی کشور قرار دارد انجام شده است. تیتر برخی از این مصاحبه‌ها قابل تامل است:
٭ احمدی‌نژاد به لحاظ اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به بن‌بست رسید
٭ عقده‌گشایی احمدی‌نژاد از تفکراتش نشات می‌گیرد
٭ احمدی‌نژاد موازین اخلاقی را زیر پا گذاشت
٭ باید با «بگم‌بگم‌»های رئیس‌جمهور برخورد می‌شد
٭ رئیس‌جمهور روز استیضاح از تریبون مجلس سوءاستفاده کرد
٭ فیلمسازان و اتهام‌پراکنان ، صلاحیت مدیریت اجرایی کشور را ندارند
٭ رفتار رئیس‌جمهور در روز استیضاح خلاف شرع، عقل و قانون بود! و...
در همین حال برخی شنیده‌ها از تهیه لیست تحریم برای مصاحبه توسط مسوولین این سایت حکایت دارد، به نوعی که به خبرنگاران این رسانه اعلام شده است با نمایندگان حاضر در این لیست که از حامیان دولت و یا اعضای جبهه پایداری هستند، مصاحبه صورت نگیرد و در عوض به انجام مصاحبه با حامیان لاریجانی پرداخته شود.
این خبرگزاری البته طی دو روز گذشته نوک پیکان حملات خود را به سمت رسانه دولت یعنی روزنامه نشانه رفته است.