نماينده جوانان انقلابي لیبی در طرابلس با استقبال از بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین اجلاس بین المللی بیداری اسلامی گفت که ملت لیبی سرنوشت کشور خود را رقم می زنند.

  اشرف قره بوللي عصر شنبه در گفت و گو با شبکه خبری العالم با بیان اینکه "ملت لیبی با دیدگاه های آیت الله خامنه ای و فرمایشات ایشان در اجلاس بیداری اسلامی هم عقیده هستند"، افزود: دخالت غربی ها در لیبی تنها باعث شده است که خون های بیشتری از مردم لیبی ریخته شود.

وی بر اهمیت نقش جوانان انقلابی لیبی در پیروزهای انقلاب این کشور تحت تاثیر بیداری اسلامی و حضور علمای مسلمان در کنار آنان تاکید کرد و اظهار داشت، این در حالی است که غرب با دسیسه های گوناگون تلاش می کند این قیام را بهار عربی بخواند تا آن را با اسلام و بیداری اسلامی بیگانه نشان دهد.

نماینده جوانان انقلابی لیبی در طرابلس، نسبت به برخی توطئه ها برای دور زدن انقلاب لیبی در داخل و خارج از این کشور هشدار داد و خواستار هوشیاری، آگاهی و دقت بیشتر ملت لیبی برای خنثی کردن این توطئه ها شد.

وی تاکید کرد که ملت لیبی دیگر به وابستگان و نزدیکان قذافی دیکتاتور سرنگون شده بویژه کسانی که مرتکب جنایات شده و یا در قبال این جنایات سکوت کرده اند، اجازه نمی دهند در لیبی قدرت را در دست بگیرند.

رهبر معظم انقلاب اسلامي روز شنبه در نخستين اجلاس بين المللي بيداري اسلامي در سخناني بسيار مهم، خطاب به ملت هاي انقلابي منطقه تاكيد كردند كه به آمريكا و ناتو اعتماد نكنيد؛ همواره در ميدان باشيد و اصالت‌هاي خود را با حساسيت بالا حفظ كنيد.

حضرت آيت الله خامنه اي همچنین فرمودند: مردم و نخبگان مردمي و كساني كه از مردم بر آمده‌اند، خود صاحبان اين انقلابها و متعهّد به حراست از آن و ترسيم‌كننده‌ي مسير آينده و رو به تكامل آن ميباشند و خواهند بود انشاءالله.