یک فعال سیاسی اصلاح طلب به اصولگرایان توصیه کرد به جای دور زدن واقعیات بهتر است نگاه دوباره ای به انتخابات داشته باشند و به دنبال علت شکست خود باشند.

محمد جواد حق شناس، با اشاره به اینکه روحانی پس از پیروزی در انتخابات اعلام کرد که رئیس جمهور تمام ملت ایران است گفت: فردی که وارد کسوت ریاست جمهوری می شود به خوبی مطلع است که به خاطر جایگاهش و موقعیتی که قانون اساسی به وی داده است نباید به جریان خاصی محصور شود و کسی نمی تواند رئیس جمهور منتخب را مصادره کند.
وی در گفتگو با شبکه ایران با ابراز تاسف از اینکه این روزها شاهد اظهاراتی از سوی برخی اصولگرایان هستیم که بی محابا و بدون اینکه با واقعیات موجود منطبق باشد روحانی را وابسته به جریان اصولگرایی می دانند، تصریح کرد: به نظر می رسد این عده سعی می کنند فرار به جلو داشته باشند، گویا فراموش کرده اند اصولگرایان با 5 نامزد مشخص وارد عرصه شده بودند و تمام احزاب سرشناس آنها همه در این انتخابات به سمت نامزدهای مورد نظرشان حرکت می کردند و در همین راستا تمام تلاششان این بود که روحانی پیروز نشود.
به گفته این فعال سیاسی اصلاح طلب اصولگرایان چرا به مردم، خودشان و تاریخ دروغ می گویند؟!
حق شناس به اصولگرایان توصیه کرد به جای دور زدن واقعیات بهتر است نگاه دوباره ای به انتخابات داشته باشند و به دنبال علت شکست خود باشند.