عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: برخی از افرادی که نام آنها به عنوان دانشجوی حمایت کننده از لنکرانی عنوان می شود دوران دانشجویی شان به اتمام رسیده و یا ازافراد گروههای تازه تاسیسی هستند که هدفشان انتخاباتی است.

طی هفته های اخیرخبرهایی مبنی بر دعوت برخی دانشجویان و تشکل های دانشجویی از کامران باقری لنکرانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری درسایت ها منتشر شده است. اما در همین ارتباط برخی از فعالان دانشجویی معتقدند شان دانشجو بالاتر از اینگونه دعوتهاست و در ضمن برخی از این افراد که به جریان دانشجویی منتسب می شوند دانشجو نیستند.
مصطفی صادقی فر در گفت وگو با شبکه ایران در این ارتباط با اشاره به اینکه دانشجویان در طول سال های گذشته و اوائل انقلاب کارویژه های مثبتی داشته اند و نمی شود آن را کمرنگ کرد گفت: بسیاری قصد حذف کردن این کارویژه را داشتند و برخی نیزدر مقاطعی قصد داشتند حرکات کاریکاتورگونه از فعالیت های دانشجویان در جهت منافع خود داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه آنچه باید برای یک دانشجودر زمینه انتخابات مهم باشد شاخص هاست و نه مصداق ها تصریح کرد: دانشجویان باید در مورد شاخص هایی که یک رئیس جمهور می بایست داشته باشد تحقیق و بررسی کنند.
این فعال دانشجویی در ادامه خاطر نشان کرد: برخی از افرادی که نام آنها به عنوان دانشجوی حمایت کننده از لنکرانی عنوان می شود دوران دانشجویی شان به اتمام رسیده و یا ازافراد و گروههای تازه تاسیسی هستند که هدفشان انتخاباتی است،باید بر این نکته تاکید کرد که هدف اینگونه افراد صرفا انتخاباتی است.
به گفته صادقی فر اطرافیان لنکرانی باید بدانند که اینگونه حرکات در شان دانشجویان نیست و نباید از جریان دانشجویی در جهت منافع خود استفاده کنند. تشکل های دانشجویی که مجوز دارند نباید وارد مصصادیق شوند و باید تاکید کنیم که اینگونه اقدامات مورد تایید دفتر تحکیم وحدت نیست و ما از فرد خاصی حمایت نمی کنیم.