*هیچ یک از اعضای دولت های نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند... *انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.

دفتر دکتر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق طی اطلاعیه ای ادعای برخی از نمایندگان درباره ارتباط اعضای دولت های نهم و دهم با هیئت حاکمه آمریکا را تکذیب کرد.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» در این اطلاعیه آمده است: اظهار‌نظر یکی از نمایندگان در نطق روز گذشته صحن علنی مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی امور خارجه پیرامون دکتر احمدی‌نژاد و همکارانش کاملا دروغ و از پایه و اساس کذب محض می‌باشد.

در ادامه این اطلاعیه با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای طی سالیان اخیر در پوشش دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و بر اساس اخبار دروغ و شایعه‌سازی‌ها سعی در مخدوش کردن چهره دولت خدمتگزار و عدالت‌محور را داشتند تصریح شده است: خوشبختانه این سناریوی جعلی و تکراری آنها با هوشیاری و بصیرت ملت آگاه هیچ حاصلی در پی نداشته است.

به گزارش نکات پرس، در پایان این اطلاعیه با تاکید بر اینکه هیچ یک از اعضای دولت های نهم و دهم هیچگاه و در هیچ مقطعی با احدی از مرتبطین رسمی یا غیررسمی هیئت حاکمه آمریکا ارتباط و ملاقاتی نداشته‌اند آمده است: انتظار می‌رود فعالان و صاحبنظران سیاسی با اجتناب از اظهارات و اقدامات خلاف اصول اخلاقی و انسانی از هتک حیثیت دیگران بپرهیزند و دستگاه قضایی نیز به وظیفه ذاتی در اینگونه موارد عمل کند.