مستند زندگی و نظریات آلن هارت، مجری و کارشناس سابق شبکه بی‌بی‌سی که به خاطر تفکرات ضدصهیونیستی مشهور است، ساخته می‌شود.

محسن یزدی، مستندساز در مورد مستندی با محوریت آلن هارت مجری سابق بی بی سی توضیح داد: آلن هارت که زمانی مجری شبکه بی‌بی‌سی و برنامه پانورامای این شبکه بوده است، چند وقت پیش به ایران آمد و همین باعث شد که بتوانیم چند روزی را با او باشیم و درباره خاطرات و تفکراتش مستندی بسازیم.
وی در مورد ویژگی‌های آلن هارت گفت:‌ هارت نویسنده یک کتاب سه جلدی بسیار مشهور با نام "صهیونیسم، دشمن واقعی یهود" است که این کتاب از زمان چاپ تاکنون با استقبال گسترده‌ مخاطبان مواجه شده است.
این مستندساز، آلن هارت را فردی ضدصهیونیست عنوان کرد و گفت: او زمانی با بسیاری از آدم‌های معروف دنیا مصاحبه کرده و با بسیاری از آنها دوست هم بوده است. از جمله اینکه هارت با یاسر عرفات، جیمی کارتر و گلدا مایر از نزدیک آشنا بود و روزگاری پیک صلح میان مسئولان حکومت خودگردان فلسطین و رژیم صهیونستی بود.
وی ادامه داد: هارت اکنون به جهت رویکرد انتقادی نسبت به رژیم صهیونیستی در لندن منزوی شده و رسانه های انگلیس تفکرات ضد صهیونیستی وی را بر نمی‌تابند ولی او در میان افراد و تشکل‌های ضد اسرائیلی فردی کاملا شناخته شده است.
یزدی در پایان تصریح کرد: در این مستند 40 دقیقه‌ای بخشی از خاطرات وی که تاکنون بازگو نشده است به تصویر درمی‌آید. این مستند اکنون در حال تدوین است و نام نهایی آن نیز هنوز مشخص نشده است.
این مستند در صورت آماده شدن برای دوره جدید جشنواره فیلم "عمار" ارسال می‌شود. مصطفی افضل‌زاده تهیه‌کننده و وحید باقرزاده تدوینگر این مستند ضدصهیونیستی هستند.