جناب آقای رئیس جمهور به راستی تکلیف برداشت غیرقانونی 4.1 میلیارد دلاری که سر ازآن طرف مرزها یعنی امارات درآورده است چه می شود؟ یادمان باشد موضوع آقای زنجانی 2.1 میلیارد دلار است اما این بار عدد دوبرابر شده است، دیوان محاسبات رسیدگی جدی تری نماید.

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ کمال علیپور خنکداری در نشست علنی امروز سه‌شنبه 23 دیماه در نطق میان دستور با درود و سلام و صلوات به ارواح طیبه شهدای صدر اسلام، صحرای کربلا، شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس سرداران و 10 هزار شهید استان مازندران بالاخص امام شهدا گفت: امروز ایران عزیز با درایت و هوشیاری رهبر دانا و بصیر و با تکیه بر مردم ولایتمدار و آگاه به عنوان کشوری امن و صاحب نفوذ در منطقه تبدیل شده است.

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بدخواهان و دشمنان نظام از امنیت و سرعت پیشرفت کشورمان ناراضی‌اند، اما چه شده است که بعضی از افراد که خود را جزء خواص جامعه می‌پندارند در مسیر آن‌ها حرکت می‌کنند و آب را بر آسیاب دشمن می ریزند. فتنه ۸۸ معیار تعیین خطوط انقلابیون و دلسوزان نظام با ساده‌لوحان و گول خوردگان، کارگردانان، بازیگران و براندازان بوده است.

وی گفت: آن‌هایی که فتنه ۸۸ را یک جریان و حرکتی ساده در درون نظام می‌پندارند سخت در اشتباهند، قصد فریب مردم را نداشته باشید که مردم در ۹ دی پاسخ عوامل فتنه را دادند و این روز چه بخواهید و چه نخواهید یوم الله خواهد ماند.

علیپور افزود:‌ وا اسفا جای بسی تاسف و تعجب است، براندازان نظام کسانی که هزینه‌های سنگینی بر کشور تحمیل کرده اند و حتی منجر به تحریم های ناجوانمردانه غرب ، تعطیلی و توقف صنایع صلح آمیز انرژی هسته‌ای و ترور دانشمندان هسته‌ای شده‌اند امروز فرزندان انقلاب و آدم‌های انقلابی خوانده می‌شوند و اما ای کسانی که تا سخن از دفاع از ارزش‌ها، اصول و حقوق قانونی می‌شود ما را کم سواد، ترسو و تازه به دوران رسیده می‌خوانید، ما همان بی‌سوادانی هستیم که به تعبیر حضرت آقا همین جوانان دانشمند قله رفیع غنی‌سازی هسته‌ای را در نوردیدند و امروز قدرت برتر علمی منطقه هستیم.

وی با بیان اینکه ما همان تازه به دوران رسیده‌هایی هستیم که به تبعییت از فرمان رهبری و ولایت عوامل و سران فتنه ۸۸ را سر جایشان نشانده‌ایم، تصریح کرد: ما همان بسیجیان دیروزیم و تا پای جان در کنار ولایت ایستاده و خواهیم ایستاد و هرگز آیه شریفه اطیعوا الله و اطعیو الرسول و اولی الامر منکم را از یاد نخواهیم برد. ما مثل مولایمان علی ع یاد گرفته‌ایم همچون جمل و نهروان و صفین باید چشم فتنه را در آورد، اگر پیامبر اکرم ص وحشی و دیگران را بخشید به علت نام بودن و پذیرفتن توبه آنها بود، آیا سران فتنه ازمردم عذرخواهی کرده اند؟

علیپور ادامه داد: بیایید بپذیریم راه رستگاری ما اطاعت از ولایت فقیه است و دشمن از این ستون و عمود خیمه می ترسد، پس حافظش باشیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: در موضوع انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و احقاق حقوق ازدست رفته ما با 1+5 هیچ عقب نشینی جایز نیست، آمریکا به تعبیر حضرت آقا هیچ وقت با ما صادق نبوده است، پس پای منافعمان ایستادگی نمایید که ملت رهبری ومجلس پشیبان شماست.

وی افزود: جناب آقای رئیس جمهور به راستی تکلیف برداشت غیرقانونی 4.1 میلیارد دلاری که سر ازآن طرف مرزها یعنی امارات درآورده است چه می شود؟ یادمان باشد موضوع آقای زنجانی 2.1 میلیارد دلار است اما این بار عدد دوبرابر شده است، دیوان محاسبات رسیدگی جدی تری نماید.

علیپورخطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: آیا ازوضعیت نابسامان صنایع و شهرک های صنعتی استان مازنداران خبر دارید؟ نرخ بالای بیکاری درحوزه انتخابیه ام بیداد می کند، اما افسوس شهرک های صنعتی تعطیل، نیمه تعطیل و نیمه فعال و صنایع در حال نابود شدن است، فکری کنید.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی افزود:ضمن تقدیر و تشکر بابت خرید تضمینی برنج لازم است، جهت تخصیص اعتبار مناسب به منظور تسطیح اراضی کشاورزی، لاینینگ انهار و پرداخت تسهیلات بانکی به کشاورزان خصوصا سرمازدگان سال گذشته فکری گردد.

علیپور تصریح کرد: مردم ازما می پرسند وزیری به نام آموزش و پرورش درکشور فعالیت می کند؟ معلمان و کارگزاران فرهنگی ازسکون و خمودگی در وزارتخانه واستانها گلایه دارند، هیچ کس به فکر بازنشستگان و همسان سازی حقوق فرهنگیان نیست و آموزش و پرورش شهرستان های قائم شهر و جویبار تعطیل است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با ابراز تشکر ازمعاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور ازارسال بودجه 94 درزمان مقرر، گفت: چرا بودجه بعضی از نهاد ها خصوصا نهاد ریاست جمهوری رشد چشم گیری داشته است؟ چرا در جدول متفرقه، برای بعضی ازنهاد ها گلوبال و برای بعضی ازاستان هابودجه اختصاصی لحاظ شده است؟ مگر خون آنها رنگین تر ازخون مردم استان مازندران و حوزه انتخابیه ام می باشد.

وی ادامه داد: حوزه انتخابیه بنده از یک فرهنگسرا هم محروم است این در حالی است که جمعیتی بالغ بر 600 هزار نفر دارد، چرا با توجه به وعده حضرتعالی دررابطه با اختصاص کامل بودجه جهت تکمیل بیمارستان رازی قائم شهر این امر محقق نشد، چرا برای احداث سد کسلیان سواد کوه که مشکل اصلی منطقه و شهرهای همجوار می باشد اقدام موثری صورت نپذیرفت؟

علیپور خطاب به وزیر ورزش و جوانان، تصریح کرد: آیا از وضعیت نابسمان ورزشگاه ها وسرانه ورزشی مازندران و حوزه انتخابیه ام آگاهید؟ آیا می دانید پایتخت کشتی دنیا شهرستان جویبار فاقد مجموعه ورزشی و خانه کشتی است؟ البته ازبرگزاری مسابقات لیگ کشتی باشگاه های جهان درجویبار تقدیر و تشکر می نمایم.

وی در تذکری به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، افزود: آیا از وضعیت سخت معیشتی بازنشستگان فولاد کشور خصوصا زحمت‌کشان البرزمرکزی سواد کوه مطلعید؟ آیا حق بازنشستگان فولاد کشور این است؟ اقای رئیس جمهور و وزیر کار سریعا این مشکل را حل نمایید.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین خواستار اقدامات جدی درخصوص تکمیل جاده سوادکوه به قائم شهر تا پایان خرداد 94، شروع عملیات اجرایی بزرگراه قائمشهر به سمسکنده ساری، شروع عملیات اجرایی جاده شیرگاه به بابل‌کنار با توجه به تخصیص اعتبار درلایحه بودجه 94، تکمیل جاده قائم شهر به جویبار تا پایان خرداد 94، تکمیل جاده قائم شهر به سیمرغ و بهمنمیر تا پایان سال 94، تکمیل جاده نظامی قائم شهر به شیرگاه و شروع عملیات اجرایی جاده ساری- جویبار - سیمرغ شد.

علیپورافزود: جناب آقای رئیس جمهور استان مازندران استان گردشگری و توریستی است، اما اداره کل آن تعطیل و همتی برآن مشهود نیست، میراث فرهنگی و گردشگری استان باید جهادی باشد نه سیاسی و درحال سکون.

عضوکمیسیون عمران مجلس، گفت: تسریع در عملیات پروژه کارخانه زغال‌شویی و افتتاح آن در پایان خرداد 94، تسریع در عملیات پروژه کارخانه کک سازی و اتمام آن تا پایان سال 95، اجرایی شدن عملیات ساختمان راه آهن قائم شهر، تسریع در ساخت و تخصیص اعتبارکافی جهت اتمام پروژه باغ موزه دفاع مقدس مازندران، تسریع در اتصال راه آهن گرگان به مشهد، تسریع در اجرای عملیات خط راه آهن تهران به آمل وارتقاء ادارات گمرک استان، تسریع در ساخت کارخانه کشتی سازی جویبار توسط وزارت دفاع ازمطالبات مردم حوزه انتخابیه اینجانب است.

منبع

"Our President, analytical news site"