ساعاتی قبل، برخی از رسانه های اقماری وابسته به تیم تبلیغاتی مخالفین دولت، در خبری کاملا دروغ، مدعی شد در جریان سفر رییس جمهور به تبریز، وی مورد حمله قرار گرفته است

.
برخی رسانه های مخالف دولت، در اقدامی موهن و البته ضدامنیتی، با هدف تحت الشعاع قرار دادن استقبال پرشور مردم تبریز از رییس جمهور، اقدام به جعل خبر کردند.
به گزارش شبکه ایران، ساعاتی قبل سایت خبری شفاف، از رسانه های اقماری وابسته به تیم تبلیغاتی قالیباف، در خبری کاملا دروغ، مدعی شد در جریان سفر رییس جمهور به تبریز، وی مورد حمله قرار گرفته است.
این سایتهای تبلیغاتی، با تیتر"حمله به احمدی نژاد در تبریز + تصاویر"، به مخاطب اینگونه القا کرده اند که انگار تصاویر حمله به احمدی نژاد را نیز به خبر خود الصاق کرده اند. جالب اینکه گردانندگان سایت های مذکور، تصاویری از لحظات عبور کاروان حامل رییس جمهور از حومه فرودگاه تبریز، پیش از ملحق شدن به خیل استقبال کنندگان در حومه ورزشگاه تبریز را منتشر کرده و خبری از تصویر مربوط به حمله ادعایی به احمدی نژاد نیست.
انتشار این خبر دروغ و ضدامنیتی، با استقبال رسانه های خارجی و معاند، از جمله بالاترین، العربیه، سی ان ان و ... مواجه شد.
در اینکه تیم تبلیغاتی مخالفین ذولت، از حضور پرشور مردم تبریز در مراسم استقبال از رییس جمهور، عصبانی اند شکی نیست، اما شیوه بروز این عصبانیت با هوچی گری، تهیه اخبار دروغ و ضدامنینی، نباید از چشم نهادهای امنیتی دور بماند، بویژه آنکه در توصیه های مقام معظم رهبری درباره انتخابات، منع رسانه ها از هوچی گری، مورد تاکید قرار گرفته است.

برخی از سایت های مذکور: