حجت الاسلام حسنی افزود: کارشکنی، سیاه نمایی و زیر سووال بردن اقدامات و خدمات شایسته دولت حرکاتی است که تنها می تواند دشمنان را خوشحال کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دولت آقای احمدی نژاد برآمده از انقلاب و مردم و تخریب آن بی حرمتی به نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی در گفت وگو با ایرنا افزود: کارشکنی، سیاه نمایی و زیر سووال بردن اقدامات و خدمات شایسته دولت حرکاتی است که تنها می تواند دشمنان را خوشحال کند.
وی اظهارکرد: رهبر معظم انقلاب بارها در سخنرانی های خود درمقابل تخریب دولت موضع گیری و این اعمال را نکوهش کرده اند.
حجت الاسلام حسنی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده ا ند، امروز دو جریان دولت را نشانه گرفته اند و برای به زانو درآوردن آن تلاش می کنند، یکی جریان داخلی و دیگری جریان خارجی است.
وی افرود: به گفته رهبر فرزانه انقلاب، انگیزه ‏های خط تخریب داخلی متفاوت از خط خارجی است، مخالفین داخلی به دلیل اطلاعات اندک یا از روی غرض شخصی در برابر دولت ایستاده و تلاش می کنند خدمات آن را در غبار کینه توزی خود پنهان کنند.
امام جمعه ارومیه تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب این افراد با نظام مساله دارند و کینه امام (ره) در دلشان است، افرادی هستند که از همان اوایل انقلاب سخنان امام (ره) را قبول نداشته و حالا هم ندارند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرموده اند، گفتمان دولت های نهم و دهم گفتمان انقلاب است و در جهت انقلاب حرکت می کند و به همین دلیل مجموعه دولت آماج حملات بدخواهان قرارگرفته است.
امام جمعه ارومیه افزود: شرایط جمهوری اسلامی امروز به گونه ای است که بیش از هر زمان دیگری نیاز به وحدت و همدلی داریم، نباید خدمات شایسته و اقدامات عظیم دولت قربانی غرض ورزی های معاندان و بدخواهان شود.