ذخایر کالاهای اساسی در وضعیت قابل قبول و مناسبی است و وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش دارد که دولت جدید در ماه های نخستین استقرار خود درگیر ذخیره سازی نباشد و با آسودگی خاطر از موجودی ها استفاده کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ذخایر مطمئنی از کالاهای اساسی را برای دولت یازدهم فراهم کرده ایم که انبار آنها را به دولت یازدهم انتقال خواهیم داد.

حسن رادمر در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونانش با رئیس جمهور منتخب گفت: در این جلسه گزارش مبسوطی در خصوص وضعیت ذخایر کالاهای اساسی ارایه شده است و بر این اساس، جای نگرانی برای تامین کالاهای اساسی در ماههای ابتدایی دولت یازدهم وجود ندارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت آمادگی آن را دارد تا انبار ذخایر کالاها را به نمایندگان رییس جمهوری منتخب در امور انتقال دولت را تحویل دهد.

وی با اشاره به اینکه گزارشی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت به رئیس جمهور منتخب در خصوص وضعیت ذخایر کالاهای اساسی ارایه شده است، تصریح کرد: ذخایر کالاهای اساسی در وضعیت قابل قبول و مناسبی است و وزارت صنعت، معدن و تجارت تلاش دارد که دولت جدید در ماه های نخستین استقرار خود درگیر ذخیره سازی نباشد و با آسودگی خاطر از موجودی ها استفاده کند.

به گفته رادمرد، در آن جلسه رئیس جمهوری منتخب با رویی گشاده از ارایه گزارش و محتوای آن تشکر و تاکید کرد که پیش از این نیز در جلسات مجمع تشخیص مصلحت از گزارشهای خوب و مفید وزیر صنعت بهره می‌برده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام آمادگی برای تعامل بیشتر با دولت جدید در دوره انتقال، گفت: آمادگی داریم برخی انبارهای ذخیره سازی را به نمایندگان مورد وثوق رئیس جمهور منتخب نشان دهیم تا اطمینان حاصل کنند.

وی در پایان گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین آمادگی دارد اطلاعات لازم را در اختیار دولت جدید در دوره انتقال قرار دهد.