گویا اطرافیان هاشمی رفسنجانی که هنوز کینه رئیس جمهور سابق را در دل دارد و به هر بهانه ای اهانتی به وی میکنند، در جدیدترین اقدام در واکنش به اقدام قانونی صدا و سیما در جلوگیری از انتخاب مجری توسط حسن روحانی، در یادداشتی به قلم برادر اکبر هاشمی ، دلیل این کار را " «انتخاب مردم» باب میل صدا و سیما نبود " ذکر کرده است و در عکس خبر این تصویر را استفاده نموده است!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از افکارنیوز،در پی انتشار این تصویر در سایت هاشمی رفسنجانی، فردی به نام "مستضعف بی سواد" نامه ای را خطاب به هاشمی نوشته است:

 

نامه ای به اکبر هاشمی رفسنجانی بهرمانی


سلام آقای رفسنجانی

 

امیدوارم که حالتان خوب باشد ، با این که شما در نامه ای که به ولی امر خود امام خامنه ای نوشتید ، ادب را رعایت نکرده و بدون سلام آغاز کردید ، ما از شما آموختیم و وظیفه دانستیم که ادب را رعایت کنیم.
آقای رفسنجانی ، ترس ما همیشه از این بود که پیرمرد هایی ، خسته ، نا امید و بریده بر سر راه ما قرار بگیرند ، افرادی که دیگر توان ایستادگی بر اصول را ندارند.

 

آقای رفسنجانی آیا این تصویر با رضایت شما در سایت شخصی شما قرار گرفته است؟

 

زمانی که خاطراتی باورنکردنی از امام در سایت شخصی شما منتشر می شد به شک افتاده بودم که آیا واقعا شما از ایستادگی بر اصول انقلاب خسته شده اید؟

 

امروز که این تصویر را در سایت شخصی شما دیدم.....

 

زمانی که خواننده زن "محشر نصر اللهی " در سال ۸۴ اعلام کرد که به دستور آقای رفسنجانی کنسرت اجرا کرده ام( "محشر نصراللهی" که بیشتر با القاب "دی.جِی.مریم" (D.J.Maryam) و "مریم رها" از او یاد می شود، با اشاره به رقابت انتخاباتی سال ۱۳۸۴ برای تعیین رئیس جمهور، به رسانه دولتی امریکا گفت: «من آدم سیاسی نبودم... آقای رفسنجانی از من خواست برای حمایتشان کنسرتی بگذارم و من در سالن تختی رشت این برنامه را اجرا کردم.» ) ، کمی برایم دور از عقل بود و باور کردنش سخت ، اما امروز با دیدن این تصویر...

 

البته در ادامه چند جمله هم در دفاع از شما می نویسم : آقای هاشمی! سالار! رئیس قوم عشق! ای که امام، گاهی -بعضی وقت ها که کار نداشت!- به شما کمک می کرد در راه انقلاب! شما رئیس مجمع تشخیص مصلحت این نظام هستی که ۳۰۰ هزار خون برایش ریخته شده. چه آرمیتاها که بی بابا شدند و چه علیرضاها که بی مصطفی. اما یک انقلاب اسلامی است و یک هاشمی رفسنجانی.

 

جناب عالیجناب! می ارزد ما همه یتیم شویم، بلکه سایه شما همواره بر سر آقازاده های تان مستدام باشد. آقازاده های شما جملگی جانباز این انقلاب اند. اگر «م. ه» مجروح کربلای ۵ است، پس خدا لعنت کند آن دشمنی را که «م. ه» نبود و یکی دیگر بود. ان شاء الله به داغ پدر مادرش بنشیند که همچین علیه انقلاب اسلامی شما و دردانه های تان داشت حرف می زد.

 

عجب بی عقلی بودها! یعنی دیگه چی می شه به اون لامروت گفت که همراه ایل و تبارش می خواهد لشکرکشی کند علیه بچه رزمنده های خاکی جزیره بوارین، یکی اش «م. ه» شما. نمک نشناس می خواهد آجر کند نان شما را که البته به نام تان نیست! قلدر قداره بند، هی داشت پشت سر نظام شما، تلفنی صفحه های جور واجور می گذاشت و مدام می گفت: بابام ال می کنه، مامانم بل می کنه! یعنی کی می تونه باشه باباش؟!

 

آقای هاشمی! این نظام مظلوم طوری شود، شما بیشتر از همه ضرر می کنید، لذا اف بفرستید به والدین اون ناقلا که داشت تلفنی حرف های براندازانه می زد به «بد موزیک ابتر». حیا نداشت از خون شهدا.

 

آقای هاشمی! شما شکسته نفسی می فرمایید اغلب. فرزندان شما، اونی که من دیده ام، فقط جانباز شیمیایی نیستند، فیزیکی هم جانباز هستند. جانباز ادوار انقلاب! خدا لعنت کند آنکه داشت آمار بچه های مظلوم شما را به وطن فروش ها می داد. یعنی کی بود؟! من آن فایل را گوش داده ام. طرف هر کی بود، از آنهایی نبود که پدر مادر، تربیت شان می کنند، بلکه از اونا بود. از اوناها!

 

نامه سرگشاده علیه رای ۴۰ میلیونی ملت را شما ننوشته اید. من خاطرات تان را ۱۰۰ بار خوانده ام. و بارها «عبور از بحران» کرده ام. قلم شما به این جور نوشته ها نمی رود. شما خود مظهر دموکراسی هستید. لذا آنکه نوشت و فتنه سرشت، خدا عذابش را زیاد کند!

 

- اونکه مدام در خیابان انقلاب، چیزبرگر می خورد و در خیابان ولیعصر، مانتو می خرید، «ف. ه» نبود. بچه های شما کلا تیغی از کاکتوس های اهل جنت اند. سرور بنده زاده های آن دنیا. لذا الهی آه ملت بگیرد گریبان دودمان تبعیض را، که این چنین وحشیانه می خواهند علیه انقلاب اسلامی شما و جگرگوشه های باندبازتان… یعنی ببخشید؛ بچه های جانبازتان کودتا کنند! اصلا حالا که در مقام دفاع از شما هستم، جا دارد بگویم، و بی ادبی هم محسوب نمی شود؛ تف توی روح شان!