رسانه های اصلاح طلب که از مواضع حجت الاسلام حسن روحانی در سفر به نیویورک ناراضی هستند، در جدیدترین هجمه علیه رئیس جمهور وی را دروغگو خواندند!

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ نشریه « صدا » از گروه مجلات هم‌میهن به سردبیری محمد قوچانی در جدیدترین شماره خود به بازتاب نظرات برخی از کاربران در صفحه فیس بوک این نشریه درباره سخنان حجت الاسلام روحانی با کریستین امانپور پیرامون روزنامه نگاران زندانی پرداخته است.

مشرق نوشت ؛حسن روحانی در جریان سفر به نیویورک و در پاسخ به پرسش کريستين امانپور، مجری شبکه تلویزیونیCNN در خصوص بازداشت روزنامه‌نگاران در ايران گفت: «فکر نمی‌کنم فردی به خاطر روزنامه‌نگاری، يا به خاطر فعاليت رسانه‌ای دستگير شده باشد» این اظهارات رئیس جمهور بهانه ای شد تا حملات سنگینی از سوی حامیان اصلاحات متوجه رئیس جمهور شود.

نشریه صدا در صفحه ۱۱۲ در بخش « شبکه هم‌میهن» با درج عبارت های توهین آمیز به شخصیت رئیس جمهورمحترم هجمه وارد کرده و ایشان را «دروغگو» خوانده است، بخشی از این نظرات که نشریه صدا، ارگان غیر رسمی حزب کارگزاران چاپ کرده است را از نظر می گذرانید:

عباس لعل‌بر : واقعا برای روحانی متاسفم...دروغ دروغه چه احمدی نژاد بگه چه روحانی....به قول مهسا امیرآبادی:یکی به من پاسخ دهد خط اعتدال آقای روحانی از کجا می گذرد؟ از دروغ گویی و فریب؟ از متهم کردن روزنامه نگاران زندانی که برای تقویب دولت ایشان سکوت کرده اند و از حقشان گذشته اند؟! یکی به من پاسخ دهد....

محمد جواد خواجه یزدی : فکرمی کنم بعد از احمدی نژاد دروغ گفتن دولتمردان مخصوصا وقتی خارج از کشور میرن عادی شده و فکر می کنن کسی متوجه نمی شه! یعنی چه که روزنامه نگاری به جرم روزنامه نگاری زندانی نیست؟ پس این روزنامه نگارا به جرم سبزی فروشی خارج از محدوده تو زندان هستند؟

حامد اژدری : دروغ محض، راه های بهتری برای پیچوندن خبرنگار هست؛ متاسفانه روحانی تبحر نداره و تو این زمینه سریع به دام خبرنگار می افته »

رئیس جمهور کشورمان که برای سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل و گفت‌وگو با همتایان خود در دیگر کشورها به نیویورک سفر کرده بود؛ در اثنای این سفر با حضور در جلسات خبری و مصاحبه با شبکه های مطرح تلویزیونی نظرات خودشان را پیرامون تحولات جهانی، مذاکرات هسته ای و مسائل کشورمان بیان کردند.

مواضع دکتر روحانی در این سفر باعث شد تا رسانه های اپوزیسیون در خارج کشور و همچنین برخی رسانه‌های وابسته به جریان فتنه و اصلاحات در داخل با اتهامات واهی به دکتر روحانی حمله ور شده و وی را با القابی چون دروغگو معرفی نمایند.