نائب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه رویه به وجود آمده در شورای شهر برای انتقال نمایندگان به سازمان های دیگر باعث بی اعتبار شدن شورا خواهد شد اظهار داشت: ما با استعفای دنیامالی موافقت نخواهیم کرد.

به گزارش «پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» مرتضی طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی " ندای انقلاب " بیان داشت: ما باید این موضوع را قبول داشته باشیم که وقتی به عنوان نماینده مردم این حق به ما داده شد که در شورای شهر حضور داشته باشیم باید به آن احترام بگذاریم و بدانیم که اینجایگاه از بسیرای از مقام های دیگر بالاتر است.

وی ادامه داد: این تغییرات که عده ای می آیند در شورای شهر و بعد از این جایگاه اقدام به تغییر محل کار خود می کنند اصلا شایسته نیست و عملا نوعی بی احترامی به مردم تعبیر می شود چرا که همین نمایندگان با رای مردم راه به شورای شهر پیدا کرده اند.

این عضو شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: در برخی از موارد که استثنا می تواند باشد این جا به جایی ها اشکال ندارد اما اینکه این حرکت به یک رویه تبدیل شود به هیچ وجه صلاح نیست و باید برای آن تدبیر اندیشید و باید گفت که این رویه به هیچ وجه مورد قبول ما نیست.

طلایی در پاسخ به این سوال که آیا شما با استعفای آقای دنیامالی موافقت خواهید کرد یا خیر اظهار داشت: ما اقای دنیامالی را انسانی دانشمند و با توانمندی بالا و برخوردار از دانش و تخصص فنی می دانیم برای همین اصلا صلاح نمی بینیم که ایشان از شورای شهر بروند. در قانون ریاست فدارسیون و عضویت در شورای شهر شغل محسوب نمی شود و همین مشکل ساز شده است. من خود به شخصه قبول ندارم یک نفر در چندجایگاه مشغول به فعالیت باشد هر چند که اعتقاد دارم جناب دنیانالی توانایی اداره امور در این دو بخش را دارند.

وی با بیان اینکه این جا به جایی ها ضربه به ساختار شورای شهر می زند بیان داشت: نمایندگان در ابتدا باید به وظیفه نمایندگی خود توجه داشته باشند و برای آن اولویت قائل شوند.