صبح امروز برخی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه امیر کبیر مقابل این دانشگاه تجمع کرده و در واکنش به ممانعت از ورود آن ها درب دانشگاه را شکستند.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛صبح یکشنبه، تعدادی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر مقابل درب این دانشگاه تجمع کرده و خواستار حضور در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه شدند.

زمانی که از سوی مسئولین دانشگاه به دلایلی از جمله ظرفیت کم سالن برگزاری مراسم از ورود آن ها به سالن جلوگیری شد، این دانشجویان در اقدامی اغتشاش گونه و در کمال ناباوری از دیوار های دانشگاه بالا رفته و شیشه های درب ورودی را شکستند.

 

اساتید، کادر دانشگاه و سایر دانشجویان از عکس العمل عجیب این افراد در قبال این تغییر و تحول بهت زده بودند؛ اصلا معلوم نبود این دانشجویان که از این تغییر ابراز خوشحالی می‌کرده و در شعارهای خود از رئیس جدید که وزیر دولت خاتمی هم بوده حمایت می کرند، دقیقا با چه هدفی و در اعتراض به چه مسئله ای به مراسم حمله کرده و سعی در برهم زدن نظم جلسه داشتند.

 

بعد از آنکه برخی در یک ابراز شادی نا به جا در خیابان های پایتخت در واکنش به باخت تیم ملی ایران که در برخی مناطق منجر به صدمه وارد شدن به بیت المال نیز شد و همینطور اقدام شگفت انگیز و دور از شأن این افراد مجهول الحال در دانشگاه امیر کبیر؛ به نظر می رسد، گویا عده ای در ابراز احساس خشم، شادی و ناراحتی خود دچار بحران شده و نمی توانند واکنش صحیحی به مسائل نشان دهند.

 

شاید شلوغ کاری و فضای غیر اخلاقی راه انداختن در خیابان‎ها برای باخت تیم ملی در برابر بوسنی! توسط عده‎ای با این توجیه که ممکن است از آگاهی کافی برخوردار نبوده اند قابل اغماز باشد، اما اینکه برخی محیط علمی و آرام دانشگاه را با کف خیابان و تغییر و تحول های اداری دانشگاه را با توهم سال ۸۸ اشتباه گرفته و به رسم رفتارهای هنجار شکنانه سال ۸۸ اقدام به شکستن درب های دانشگاه آن هم برای ابراز شادی به انتخاب گزینه مورد نظرشان می کنند، حقیقتا هیچ توجیهی ندارد، جز اینکه این افراد از محلی خاص تغزیه و برای برهم زدن نظم جامعه به بهانه های واهی تربیت شده اند.
منبع: خبرگزاری دانشجو