عملکرد دولت های نهم و دهم در حوزه های مختلف مشخص است و مردم فهیم و هوشیار ایران نیز با تیزبینی و بصیرت آنها را مورد بررسی قرار می دهند.

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: برخی نامزدها به جای بیان برنامه ها و سیاست راهبردی خود برای آینده کشور تنها به سیاه نمایی از گذشته و عوام فریبی روی آورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین 'محمد رضا میرتاج الدینی' در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج با بیان اهمیت انتخابات پیش رو و جایگاه ویژه رییس جمهوری، افزود: این امر نه تنها تبلیغ نیست بلکه ضدتبلیغ محسوب می شود. اینگونه تبلیغات منفی به ضرر خود نامزدها تمام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه عملکرد دولت های نهم و دهم در حوزه های مختلف مشخص است و مردم فهیم و هوشیار ایران نیز با تیزبینی و بصیرت آنها را مورد بررسی قرار می دهند، بیان کرد: بهتر است کاندیداها در تبلیغات خود انصاف را رعایت کنند.
میرتاج الدینی با بیان اینکه دولت تنها به حفظ آرامش در برگزاری انتخابات پیش رو می اندیشد، ادامه داد: دولت از هیچ یک از کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری حمایت نکرده و نمی کند.
وی با اشاره به برخی آمارها و پیشرفت های قابل ملاحظه دولت های نهم و دهم در ابعاد مختلف، عنوان کرد: میزان تولید برق کشور از 36 هزار مگاوات تا قبل از سال 84 به بیش از 70 هزار مگاوات رسیده است.
میرتاج الدینی گفت: در دولت های نهم و دهم بیش از دو میلیون واحد مسکن مهر تحویل مردم شده و یک و نیم میلیون نیز در حال ساخت و حدود دو میلیون مسکن روستایی مقام سازی شده است.
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی یادآور شد: در هشت سال گذشته بیش از 100 میلیارد دلار در حوزه آب و برق در کشور سرمایه گذاری شده است.
میرتاج الدینی اظهار داشت: از اوایل انقلاب تا سال 92 بیش از 175 هزار مقاله علمی ایران در آی.اس.آی (ISI) به ثبت رسیده که 25 هزار مورد آن مربوط به قبل از سال 84 و 50 هزار مورد نیز در دولت های نهم و دهم بوده است.
وی با اشاره به برخی پیشرفت های خیره کننده ایران در بخش های علمی، فناوری، صنایع فضایی، موشکی و انرژی هسته ای، گفت: غنی سازی اورانیوم سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران از میزان سه و نیم درصد به حدود 20 درصد رسیده که برگ برنده ای در طول تاریخ هسته ای ایران به شمار می رود.
میرتاج الدینی ادامه داد: تعداد سانتریفیوژهای کشور در دولت های نهم و دهم از یک هزار و 500 به حدود 17 هزار مورد رسید.
وی با اشاره به لزوم مشارکت جدی مردم در انتخابات پیش رو و تاکید امام خمینی (ره) بر میزان بودن رای ملت، تاکید کرد: تمام امور در جمهوری اسلامی ایران با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم مدیریت می شود.
وی افزود: در طول 34 سال گذشته هر چه توفیق و تعالی در کشور رخ داده همگی به پشتوانه حضور گسترده مردم در صحنه های مختلف بوده است.
میرتاج الذینی اعتماد و خدمت به مردم را پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران و تبلور تفکر امام خمینی (ره) اعلام کرد.

**امام خمینی (ره) سیاست را با اخلاق و عرفان درآمیخت
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی در ادامه سخنان خود در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در یاسوج گفت: امام راحل (ره) سیاست را با دیانت، اخلاق، معنویت و عرفان درآمیخت.
به گزارش ایرنا، میرتاج الدینی افزود: امام راحل (ره) عارف سیاستمدار و سیاستمدار عارف بود و پرچمدار توحید و ولایت در عصر حاضر است.
وی اظهار داشت: هر چه قدر در مورد ابعاد شخصیت امام خمینی (ره) صحبت شود و یاد و خاطره او گرامی داشته شود باز هم نمی توان حق مطلب را ادا کرد.
میرتاج الدینی تاکید کرد: هیچ فردی امام خمینی (ره) رابه اندازه جانشین صالحش حضرت آیت الله خامنه ای نشناخته و در مورد ابعاد شخصیت امام راحل (ره) سخن نگفته است.
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در تمام سخنرانی های خود یاد و خاطره امام خمینی (ره) را گرامی داشته اند و راه واندیشه امام راحل (ره) رابرای ملت ایران ومسلمانان جهان تبیین کرده اند.
میرتاج الدینی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با تاسی از امام خمینی (ره) توانسته اند کشتی نظام و انقلاب را در فراز و نشیب های متعدد به نحو احسن هدایت کنند.
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی افزود: شعاع وجود امام خمینی (ره) منحصر به ایران نشد بلکه به سرعت از مرزهای کشور گذشت و اقصی نقاط دنیا را فراگرفت.
میرتاج الدینی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران در هر نقطه ای از جهان به شکلی ظهور و بروز پیدا کرد، گفت: در برخی نقاط موجب تحولات اساسی شد و در بعضی کشورها نیز آغاز موج بیداری اسلامی را به دنبال داشت.
وی بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مسلمانان دنیا جان تازه گرفتند و دین مبین اسلام و احکام آن نیز حیات دوباره یافت.
میرتاج الدینی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران موجب افزایش گرایش به دین مبین اسلام در کشورهای اروپایی شد و اکنون نیز این روند روز به روز در حال گسترش است.
میرتاج الدینی افزود: افکار، اندیشه ها و تفکرات مطرح شده از سوی امام خمینی (ره) تحول آفرین بود و مسیر توسعه و پیشرفت ایران را در تمام زمینه ها هموار کرد.
معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی ادامه داد: زهد، تقوا، اخلاص، استکبارستیزی، مبارزه با ظلم، حمایت از مستضعفان جهان، خدمت به محرومان، مردمی بودن و ساده زیستی از مهمترین ویژگی های امام خمینی (ره) بود.
میرتاج الدینی گفت: امام خمینی (ره) به خداوند متعال، هدف، راه و مردم ایران باور داشت و ملت ایران نیز در سختی ها و مشکلات امام راحل (ره) را مورد حمایت همه جانبه قرار داد.