استاندار تهران بيانيه ميرحسين موسوي را مصداق تنش‌آفريني و بي‌اعتنايي به رأي مردم دانست.

 

مرتضي تمدن استاندار تهران در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس گفت: انتخابات رياست جمهوري در اين دوره با حضور نمايندگان كانديداها به سر صندوق‌هاي رأي و ناظران شوراي نگهبان برگزار شده و دليلي ندارد فرد و يا افرادي بدون استناد قانوني آراي مردم را زير سؤال ببرند.

استاندار تهران افزود: در حالي كه مجريان و ناظران انتخابات در حال شمارش آراي مردم هستند متأسفانه شاهد موضع‌گيري سؤال‌برانگيز آقاي موسوي هستيم كه قبل از شمارش آرا اقدام به اعلام پيروزي در انتخابات كرده است.

تمدن افزود: از آقاي موسوي كه سابقه مديريت در سطوح بالاي اجرايي داشتند انتظار مي‌رفت موضع منطقي داشته باشند نه آنكه قبل از پايان شمارش آرا و براساس اطلاعات اطرافيان و گمانه‌‌زني‌ها اقدام به موضع‌گيري شتابزده نمايند كه با استقبال رسانه‌هاي بيگانه و عناصر معاند نظام روبرو شود.

استاندار تهران افزود: مصاحبه زودهنگام آقاي موسوي در اعلام پيروزي در انتخابات و وعده جشن پيروزي براي هواداران خود مصداق بارز عدم رعايت قانون و بيانگر بي‌اعتنايي به آراي مردم و افكار عمومي دانست و از تمامي كانديداها خواست ضمن تمكين به رأي مردم از هرگونه تحريك مردم پرهيز نموده و به جاي مقابله با قانون و رأي مردم به رقابتها پايان داده و از منتخب مردم حمايت نمايند.