یکی از نشریات جدید‌الورود به عرصه مطبوعات رویه‌ای نامتعارف را در پیش گرفته است که شایسته است با اقدامات مشکوک و عجیب چنین رسانه‌هایی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخورد لازم صورت گیرد.

این روزها هر از گاه تصاویر تمام قد بازیگران مبتذل طاغوت و خوانندگان هتاک مردم را شوکه کرده‌است.یکی از نشریات نشریه‌ای جدید‌الورود است که تصویر محسن نامجو، خواننده هتاک خارج نشین را بر روی جلد تازه ترین شماره خود منتشر کرده‌است.

این خواننده پیش از این در یکی از آثار اجرا شده اش به شکلی وقیحانه به ساحت مقدس امام زمان (عج) توهین کرده بود.همچنین نامجو سابقه اجرای آوازی برخی آیه های قرآن مجید و توهین به رهبر معظم انقلاب را نیز در کارنامه سیاه موسیقایی خود دارد.

او که جزو خوانندگان حامی فتنه 88 به شمار می رود طی سال های اخیر و پس از اجرای آثار ضد اسلامی و ضد اخلاقی اش مورد حمایت شدید رسانه های ضد انقلاب فارسی زبان خارج از کشور همچون شبکه های بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و من و تو قرار گرفته است.

یادآور می شود، نشریه مذکور پیش از این نیز تصاویر برخی از چهره های هنری ضد انقلاب خارج از کشور همچون شادمهر عقیلی، خواننده پاپ و محمد حسینی ، مجری تلویزیونی را بر روی جلد اصلی خود منتشر کرده بود.پیش از این و در دو سه ماه گذشته نیز تصاویری از بازیگران فیلم‌های مبتذل و مستهجن طاغوت تمام قد و تمام رنگی روی جلد و صفحات داخلی بعضی نشریات به صورتی وقیحانه درج‌شده بود.

مشخص است که این نشریه با حاشیه رویه‌ای نامتعارف را در پیش گرفته است که شایسته است با اقدامات مشکوک و عجیب چنین رسانه هایی از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برخورد لازم صورت گیرد.