ستاد عمیلت روانی اصلاح‌طلبان با سوء سابقه تاریخی در دوران دولت اصلاحات، اکنون مجددا فعال شده تا با استفاده از روش های مختلف عملیات روانی، به هر نحو ممکن آراء اکثریت مجلس دهم را از آن جریان خود نماید.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ اکنون چندین ماه است که احزاب اصلاح طلب به فعالیت برای کسب رای در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی می پردازند؛ فعالیتی که در سه ماه اخیر رنگ و بوی سیاسی تر و شدت بیشتری یافته است.

اصلاح طلبان که در دوره دولت هفتم و هشتم سوء سابقه زیادی در انجام عملیات روانی علیه ارکان اصلی نظام اسلامی داشتند، تا جایی که مورد انتقاد رئیس جمهور اصلاحات نیز قرار گرفتند، اکنون مجددا فعال شده اند تا با استفاده از روش های مختلف عملیات روانی، به هر نحو ممکن آراء اکثریت مجلس دهم را از آن خود نمایند.

بنا بر اظهار افراد سرشناس اصلاحات از جمله سید محمد خاتمی و محمدرضا عارف، اکنون جریان اصلاحات تمام توان خود را معطوف به رای آوری در مجلس دهم نموده است و در همین راستا ستاد عملیات روانی این جریان نیز فعال تر شده است؛ تا جایی که یکی از مجلات پرحاشیه منتسب به این جریان را تعطیل نموده است تا با توان بیشتری در روزنامه جدیدشان به عملیات روانی بپردازند.

قطعا مردم فضای تخریبی حاصل عملیات روانی این جریان را در دوره دولت اصلاحات به یاد دارند؛ آنجا که روزی بسیج و دیگر نهادهای ارزشی و اصلی نظام مانند شورای نگهبان را تخریب می کردند و روزی دیگر برای راهپیمایی علیه خدا! تبلیغ می نمودند.

اکنون این دستگاه عملیات روانی با کادری جدیدتر و البته تازه نفس و با استفاده از تکنیک های ارتقاء یافته عملیات روانی به تخریب مجلسی می پردازد که به زعم خودش، مجلسی برخواسته از اکثریت اصولگرا است؛ هرچند این عملیات روانی سابقه مشخصی نیز در دوره دوره نهم و دهم دارد، آنجا که افزایش قیمت 100 تومانی کره و یا افزایش قیمت گوجه فرنگی را در حد یک بحران ملی بزرگ کرده و به اولویت شماره یک کشور تبدیل می نمودند و مردم با این روش ها آشنا هستند.

اما اکنون این دستگاه عملیات روانی که دستور حمایت از دولت یازدهم را سرلوحه کار خود قرار داده و یک روز این دولت را برآمده از اصلاحات و دیگر روز آن را دولت کارگزارانی می نامد، رویکرد انتقاد به دولت را از دستور کار خود خارج نموده است، گویی که اصلا رسانه وظیفه ای در جهت نقد و اصلاح اشتباهات قوه مجریه ندارد.


تیترهای مکمل روزنامه های زنجیره ای جریان اصلاحات در دوروز متوالی (8 و 9 آذر 1393)

این دستگاه عریض و طویل عملیات روانی در ماه های اخیر نشان داده است که رویکرد انتقادی - یا در حقیقت تخریبی - خود را معطوف به مجلس شورای اسلامی نموده است. مجلسی که با اکثریت اصولگرا سعی در خدمت به مردم دارد و از نظر مصوبات و فعالیت تقنینی یکی از پرکارترین مجالس تا کنون بوده است، مجلسی که رویکردش تعامل با دولت یازدهم و رسیدگی به خواست مردم است.

ستاد عملیات روانی اصلاح طلبان با زنجیره ای از روزنامه ها و سایت ها، در سه ماه اخیر بیشترین حمله و تخریب را علیه مجلسی انجام داده است که برآمده از آراء مستقیم مردم است و در حقیقت خواست مردم ایران را برنتابیده است. در همین راستا این جریان رسانه ای به هر بهانه ای دست به تخریب مجلس و نمایندگان اصولگرا زده است. یک بار به بهانه تصویب قانون «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» و ارتباط دادن عجیب آن با حوادث دلخراش اسیدپاشی ، یک بار به بهانه «عدم اعتماد به منتسبان به فتنه» برای قرار گرفتن در جایگاه وزارت علوم و بار دیگر به بهانه «پرسش از وزیر خارجه» درباره آنچه که در مذاکرات هسته ای برسر آن توافق شده است.

در حقیقت آنچه مشخص است این است که رسانه های اصلاح طلب از خواست مردم و پرسش های مردمی دل خوشی ندارند و در این ماه های اخیر بارها سعی نموده اند مجلسی که سوالات مردم را مطرح کرده و از حق مردم دفاع نموده است را به دلیل رسیدگی به این امور مورد حمله و تخریب قرار دهند.

اما لازم است به اصلاح طلبان و دستگاه عمیلات روانی آنان تذکر داد که هرچند این جریان می کوشد تا اذهان مردم را آنچنان که خود می خواهد جهت دهد، اما امروز آگاهی مردم در حدی است که با در کنارهم قرار دادن آراء و نظرات مختلف به خوبی متوجه خواهند شد که این حملات ناجوانمردانه علیه منتخبان ملت، از سر دلسوزی نیست و هدفی جز تخریب رقیب و کسب رای در انتخابات مجلس ندارد.

همچنین باید به جریان اصلاح طلب یادآوری نمود که همین افعال افراطی، تندروی ها و تخریب ها در زمان اوج فعالیت رسانه های اصلاح طلب در دولت اصلاحات نیز نتوانست مانع از رای دادن مردم به دولتی اصولگرا شود و نتوانست آنچنان که فکر می کردند و می خواستند، دولت نهم را نیز ازآن اصلاح طلبان نماید. پس بهتر است ایشان به جای تخریب نمایندگان ملت، به وظیفه اصلی خود که همان آگاهی بخشی صادقانه و نقد مشفقانه است بپردازند و به جای تبدیل شدن به بولتن تبلیغاتی احزاب اصلاح طلب، دغدغه های مردم را درنظر بگیرند و به رفع مشکلات مردم کمک نمایند.
منبع

 

"Our President, analytical news site"