در پي موضع گيري هاي انقلابي آيت الله نوري همداني كه موجب افشاي اقدامات فتنه گران شده بود برخي افراد ناشناس در تماس هايي با دفتر اين مرجع تقليد اقدام به تهديد وي نمودند .

به دنبال نا آرامي ها و اغتشاشات پس از انتخابات در كشور كه با بيانيه هاي كانديداي شكست خورده هدايت مي شد و تلاش عده اي براي اسلامي جلوه دادن اعتراضات و اغتشاشات خياباني، آيت الله نوري همداني با موضع گيري هاي صريح و انقلابي به محكوميت اقدامات گروه فتنه جو پرداختند . با توجه به تاثير گذاري موضع گيري هاي ولايتمدارانه اين مرجع عليقدر ،  اخيرا شاخه تروريستي گروه فشار سبز  ضمن برقراري تماس هاي تلفني مكرر با دفتر آيت الله نوري همداني اقدام به تهديد وي و اعضاي خانواده و دفتر ايشان نموده و خواستار سكوت و بازگشت ايشان از مواضع خود هستند.

اين افراد هشدار داده اند كه در صورت صدور بيانيه هاي ديگر از طرف آيت الله نوري همداني دست به اقداماتي تلافي جويانه خواهند زد.

گفتني است با توجه به اعترافات صورت گرفته از سوي برخي از دستگير شدگان ، تا كنون وابستگي تعدادي از اغتشاش گران به بيگانگان و گروه هاي تروريستي بر ملا شده است .

 تهديد به حمله تروريستي عليه مرجعي در سطع آيت الله نوري همداني در حالي از سوي تروريستهاي سبز صورت گرفته كه جريان سياسي هدايت كننده پروژه هاي سيا پيش از اين حمايت خود را از يك مرجع جعلي اعلام كرده بود