این مرجع تقلید با بیان اینکه تشتت کاندیداها موجب عقیم شدن حماسه سیاسی می‌شود خاطرنشان کرد: همه این افراد انسان‌های خوبی هستند و باید یک نفر را از میان خود انتخاب کنند.

آیت‌الله حسین نوری‌همدانی در جمع معاون و مدیران سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: هر حرکتی که حاکی از غیرت، شجاعت، همیت و دلاوری باشد حماسه نامیده می‌شود؛ گاهی اوقات لازم است حماسه‌هایی خلق شوند تا تاثیرگذاری بیشتری هم در جامعه داشته باشد که یکی از این حماسه‌های بزرگ تاریخی، اقدام حضرت زهرا (س) در دفاع از ولایت و امامت است.

 

این مرجع تقلید با بیان اینکه تشتت کاندیداها و ثبت نام 25 نفر موجب عقیم شدن حماسه سیاسی می‌شود خاطرنشان کرد: همه این افراد انسان‌های خوبی هستند و باید یک نفر را از میان خود انتخاب کنند زیرا زمینه خلق حماسه در جامعه فراهم است و ملت ایران بارها امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند.

 

وی با اشاره به شعار «خامنه‌ای کوثر است، دشمن او ابتر است» گفت: این شعار امروز در همه جهان حتی کشورهای آفریقایی طنین‌انداز شده و مردم ایران هم ولایت‌مداری خود را نشان داده‌اند اما تعدد کاندیداها موجب تفرقه خواهد شد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر انتخاب رئیس جمهوری ولایت‌مدار و متعهد بیان داشت: رئیس دولت باید از هر نظر قدرتمند باشد زیرا هیچ دوره‌ای مانند انتخابات یازدهم ریاست جمهوری حساس نبوده است.