باوجود تلاش مذبوحانه دشمنان ملت و شانتاژ و جنجال های رسانه ای متعددی که رسانه های وابسته به بیگانه برای راهپیمایی امروز به راه انداختند، مشکلی خاصی در تهران گزارش نشده و اوضاع تهران در وضعیت عادی و معمولی به سر می برد.

بنا به گزارش واصله، بر خلاف تبلیغات سنگین رسانه های بیگانه و گروهک های ضدانقلاب، تا این لحظه از سوی عوامل فتنه تنها دو تجمع چند صد نفری در محدوده میدان امام حسین(ع) و چهار راه ولیعصر(عج) و چند تجمع پراکنده 10 تا 20 نفری در برخی نقاط شهر از جمله فلکه صادقیه و... شکل گرفته که بلافاصله با تدبیر مامورین انتظامی متفرق شدند.

بنابر این گزارش، با وجود اینکه شبکه بی بی سی فارسی، هر روز از ساعت 17 پخش برنامه های خود را آغاز می کرد، امروز از ساعت 15 فعالیت خود را آغاز کرد و با پخش تصاویری آرشیوی از اتفاقات سال گذشته تحریک مردم را برای حضور در خیابان کلید زد.

با این تفاسیر اما شبکه بی بی سی باز هم رو دست خورد و ساعت 4 بعد از ظهر امروز 25 بهمن در حالی که مجری تلویزیون بی بی سی فارسی می گفت که هم اکنون با یک شاهد عینی در تظاهرات تهران صحبت می کنیم، از شاهد عینی پرسید که اوضاع به چه صورت هست؟ شاهد عینی هم جواب داد که من حرف نمی زنم شما فقط شعار جمعیت رو گوش کنید.

شعار جمعیت این بود: «بی بی سی حیا کن مملکتو رها کن» که مجری متوجه نشد و دوباره پرسید که شما الان دقیقا کجا هستید و چقدر جمعیت اونجاست که دوباره شاهد عینی گفت: صدای جمعیت رو گوش کن.

از سویی اما دقایقی قبل چند ده نفر از اغتشاش‌گران با تجمع در خیابان شهید حبیب اللهی تهران برای لحظاتی در صدد ایجاد آشوب برآمدند که موفق نشدند.

از سوی دیگر شتاب زدگی دو بال رسانه ای پشتیبان اغتشاشگران موجب تناقض گویی آنان شد، به گونه ای که در حالی شبکه العربیه در یک خبرسازی دروغ از حضور رهنورد و موسوی در میان اغتشاشگران خبر داد که بی بی سی مدعی شد آنها در حصر خانگی هستند.

****************************
اخبار تکمیلی:

بی بی سی لحظاتی قبل با اعتراف به شکل گیری تجمعات پراکنده در تهران، عملا به شکست ضدانقلاب و فتنه‌گران برای ایجاد راهپیمایی در تهران اعتراف کرد و اعلام کرد: بنا بر اخبار واصله تا این لحظه تنها در 3 نقطه تجمع لحظه‌ای چند ده نفری شکل گرفت.

بنابر این گزارش، پس از شکست فتنه گران در ایجاد راهپیمایی و تجمع، بین ساعت 17 تا 17:30 فاز اغتشاش و آشوب با به آتش کشیدن 2 سطل زباله و پرتاب سنگ به سوی مأموران انتظامی در خیابان جمالزاده شروع شد که با تدبیر مامورین انتظامی آشوبگران متفرق شدند.

همچنین پس از آنکه یوتیوب و بالاترین با پخش تصاویر اغتشاشات مربوط به خرداد 88، در یک رسوایی خبری مدعی شدند این تصاویر مربوط به بهمن 89 است، در ذیل این خبر یکی از کاربران هوادار این جریان در کامنتی نوشت: تهران الان سرد است ولی توی این فیلم مردم همه یک پیراهن تنشان است. این فیلم مال امسال نیست...

از سویی بی بی سی فارسی در برنامه زنده خود در مصاحبه ای با حسین باستانی با اعتراف به تجمعات چند ده نفره نیت شوم خود را عیان کرد و اعلام کرد: این تجمعات گرچه محدود بود ولی چون در تهران اتفاق افتاد برای ما بسیار اهمیت دارد.

گفتنی است، با وجود درخواست فتنه گران از رسانه های خارجی برای پوشش لحظه ای فراخوان 25 بهمن، شبکه های الجزیره، بی بی سی فارسی و عربی، VOA، شبکه عربی الحره متعلق به آمریکا و... به دلیل عدم شکل گیری راهپیمایی و نداشتن سوژه های خبری، به طور محسوسی موضوع 25 بهمن را از اولویت خبری خود خارج نموده و تحولات مصر، تونس و یمن را مورد توجه قرار دادند، ضمن اینکه به دلیل عدم ارزش خبری مسائل امروز، در حال حاضر شبکه های خبری فرانس 24، الجزیره عربی و انگلیسی، حتی در حد زیرنویس هم به اخبار 25 بهمن نمی‌پردازند.

نکته قابل ذکر دیگر اینکه صفحه ویژه تجمع 25 بهمن در «فیس بوک» در حالی که با ادعای حمایت از مردم مصر راه‌ اندازی شده و بنا داشت به این بهانه جمعیت مد نظر خود را به خیابان های تهران بکشاند، تاکنون هیچ مطلبی در حمایت از مردم مصر منتشر نکرده است، ضمن اینکه در تجمعات پراکنده امروز، گرچه ادعا شده بود که برای حمایت از مردم مصر و تونس است، اما هر شعاری سر داده شد جز شعار حمایت از مردم تونس و مصر.