به نظر می رسد مواضع اخیر رئیس جمهور منتخب مردم که در کنفرانس مطبوعاتی ایشان اعلام شد، نه تنها به مذاق امریکایی ها خوش نیامده، بلکه آن ها را به شدت عصبانی کرده است.

به گزارش العربیه (AlArabiya)، روزنامه امریکایی واشنگتن تایمز (WashingtonTimes) روز چهارشنبه با انتشار گزارشی، سوابق دکتر حسن روحانی را مورد توجه قرار داد و نوشت: «بر خلاف خوشبینی محتاطانه کاخ سفید به نتایج انتخابات 14 ژوئن در ایران، انتخاب حسن روحانی "یک خبر بسیار بد" است.»

 

بنا بر این گزارش، واشنگتن تایمز در ادامه به نقش آقای روحانی در بسیاری از رویدادهای پس از انقلاب و از جمله حوادث کوی دانشگاه تهران اشاره کرده است.

این روزنامه سپس به مسؤولیت ایشان در پرونده هسته ای پرداخته و بر انتساب آقای دکتر روحانی به رهبر معظم انقلاب تأکید کرده است.

 

این روزنامه امریکایی پس از نقل آخرین دیدگاه دکتر روحانی در مصاحبه مطبوعاتی پس از پیروزی در انتخابات -که در آن تصریح شد ایران غنی سازی را متوقف نمی کند و از غرب و امریکا خواسته شد حقوق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند- افزوده است: «حسن روحانی به همان اندازه که حکومت اسلامی ده ها سال است مردم ایران را سرکوب می کند، "بيرحم و حيله گر" است. او هميشه در سياست های فريبکارانه رژيم تهران دست داشته است.»[!]

 

 

به نظر می رسد مواضع اصولی رئیس جمهور منتخب مردم که در کنفرانس مطبوعاتی ایشان اعلام شد، نه تنها به مذاق امریکایی ها خوش نیامده، بلکه آن ها را به شدت عصبانی کرده است.