جانشین فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) گفت: اگر کوچکترین تعرضی به مملکت ما بشود با تمام توان و قدرت به مقابله با آن خواهیم پرداخت.

رضا حافظی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره 6 هزار شهید استان قم گفت: هفته دفاع مقدس هفته بزرگداشت ارزش‌ها، مقام شامخ شهدا و امام راحل و فرماندهان اسلام و خانواده‌های معظم شهداست.

وی با اشاره به اینکه رژه نیروهای مسلح هر سال با کیفیت بهتری برگزار می‌شود افزود: برگزاری مراسم رژه دارای دوم بعد داخلی و خارجی است و بعد خارجی این مراسم، به نمایش گذاشتن قدرت و توان نیروهای مسلح در برابر تهدیدات دشمن شوم است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به اینکه اگر دشمن بخواهد به کوچکترین تعرضی علیه این نظام و انقلاب دست بزند عمیقا برخورد خواهیم کرد افزود: سپاه و نیروهای مسلح همچون سد مستحکمی در برابر تهدیدات دشمن هستند و ما امروز با نمایش رژه نیروهای مسلح استان ثابت کردیم بر عزم خودمان استوار و پا برجا هستیم.

وی با بیان اهمیت بعد داخلی مراسم رژه خاطرنشان کرد: ایجاد فضای معنوی، هماهنگی و انسجام بین نیروهای مسلح و همچنین برقراری صفا و صمیمیت بین مردم و نظام جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح از آثار داخلی مراسم رژه است.

حافظی با تشریح یگان های شرکت کننده در رژه گفت: 33 گروهان نمونه پیاده از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی که 17 گروهان آن مربوط به بسیجیان بود، به همراه 63 خودروی سبک، 17 خودروی سنگین، 161 موتور نظامی و 16 جنگ افزار نظامی از یگان محمول شرکت کنندگان در رژه امسال را تشکیل داد.

وی ابراز کرد: در گروهان های نمونه امسال 81 نفر به اجرای رژه پرداختند در حالیکه سالهای قبل هر گروهان را 54 نیرو تشکیل می‌داد.