در جلسه اخیر 25 نماینده مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهور، وی بر حمایت همه جانبه از اصول انقلاب، وفاداری به ملت و رهبری تاکید کرده و مقرر شده است تا انتخابات بین دولت و مجلس هیچگونه تنشی صورت نگیرد.

سید امیرحسین قاضی زاده نماینده مردم مشهد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با اشاره به جلسه روز یکشنبه حدود 25 نفر از نمایندگان مجلس با رئیس جمهور گفت: در این جلسه برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان و تعدادی نیز از فراکسیون رهروان ولایت حضور داشتند.

وی اظهار داشت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیرشان تاکید بر رفاقت و وحدت مسئولان کشور داشتند ما نیز در همین راستا به دیدار رئیس جمهور رفتیم.

قاضی زاده با بیان اینکه ضرورت دارد رئیس جمهور کاری کند که مشکلات به حداقل برسد و زمینه اختلاف ایجاد نشود گفت: در این جلسه آقای احمدی نژاد مجدد بر حمایت همه جانبه از اصول انقلاب، وفاداری به ملت و رهبری تاکید کرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه این جلسه آزاد بود و دو طرف موضوعات خود را آزادانه مطرح می کردند گفت: البته نیازی به رسانه ای شدن برخی اظهارات انجام گرفته از سوی دو طرف در این جلسه نیست.

قاضی زاده با بیان اینکه هدف این جلسه حول و حوش وحدت و تبعیت از ولی امر بود افزود: در این دیدار برخی نمایندگان عنوان کردند که اگر مسئولان این کار را انجام ندهند مردم آن شخص را مورد اعتراض قرار می دهند و انتخاب روشی غیر از این منجر به حل مسئله ای نخواهد شد و تنها باعث ایجاد اختلاف بین مسئولان و مردم با مسئولان می شود.

وی در پاسخ به این سئوال که نتیجه این جلسه را چطور ارزیابی می کنید گفت: نتیجه را باید در عمل بعد از جلسه جستجو کرد. معمولا این طور جلسات خوب برگزار می شود و خروجی آن این است که همه شهادتین گفته و اعلام می کنند ما پای کار هستیم و نسبت به انقلاب تعهدات عمیق و آرمانی داریم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اینکه عمل افراد بعد از برگزاری این جلسات و تعهدات مهم است تصریح کرد: ما در گذشته چندین جلسه با رئیس جمهور داشتیم و ایشان همین تعهدات را دادند اما بعد از آن شاهد نامه نگاری ها بودیم حتی بعد از نامه نگاری ها نیز جلساتی با ایشان داشتیم اما باز هم شاهد برخی اتفاقات نادرست بودیم.

وی با بیان اینکه شخصا به خاطر تکرار این اتفاقات دیگر در مورد این گونه جلسات قضاوتی نمی کنم و تنها به عمل افراد توجه می کنم اظهار داشت: البته مردم چشم بینا دارند و رفتارها را رصد می کنند.

قاضی زاده افزود: در این جلسه قرار شد تا انتخابات بین دولت و مجلس شاهد هیچگونه تنشی نباشیم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس همچنین در خصوص علت شکل گیری این جلسه گفت: ظاهرا آقای نبویان با آقای فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور این جلسه را هماهنگ کردند و از سوی معاون رئیس جمهور، نماینده ها دعوت شدند.

وی اظهار داشت: در این جلسه حدود 10 نفر از نمایندگان اظهارت خود را بیان کردند.