همزمان با مواضع و سخنان تامل برانگیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ یکی دیگر از فعالان فتنه به یک چهره مطرح و انقلابی کشور توهین کرد.

سهیل محمودی با اشاره به اظهارات سخنان آیت الله جنتی درباره سران داخلی فتنه ۸۸ در صفحه فیس بوک خود نوشته است: «سال‎هاست با جناب علی جنتی در حد یک سلام و علیک ساده و صمیمانه آشنایی دارم. آخرین بار هم ایشان را در شب شام غریبان که در جلسه‌ای سخنرانی و شعرخوانی داشتم، دیده‌ام. اما یادم باشد دفعه‌ی بعد که باز آقای علی جنتی را دیدم، بگویم: حالا که شما وزیر ارشاد هستی، اولین و لازم‌ترین کاری که می‌توانی بکنی، ارشاد ابوی محترم است. آخر چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرام است!»

به نظر می رسد، اظهارات قاطع و انقلابی آیت الله جنتی در نماز جمعه اخیر بشدت بر فعالان فتنه گران آمده است که دست به چنین مواضعی زده‌اند.

البته روشن است که برخی مواضع تامل برانگیز علی جنتی، وزیر ارشاد و فرزند آیت‌الله جنتی، در ماه های اخیر هم در اینگونه جسارت اصلاح طلبان تندرو تاثیرگذار بوده است. «حذف ممیزی کتاب»، «دفاع از رفع فیس‌بوک»، «طرح موضوع خوانندگی زنان» و .. از جمله این موارد است.

اما نکته دیگری که در این میان نباید مغفول واقع شود، سوءاستفاده چنین افرادی از تریبون رسانه ملی است. آنان -گرچه امروز دستشان از تریبون و اموال نظام کوتاه شده- با حضور گسترده در تلویزیون برای خود شهرت و بعضا ثروت دست و پا کرده اند اما اکنون بر پایه همین شهرت به چهره های بزرگ انقلاب اهانت می کنند؛ موضوعی که نباید از نگاه مدیران رسانه ملی دور بماند و مراقب تکرار نشدن آن باشند، افراد پرادعا و کم‌دانی که سر سفره نظام فربه شده اند، اما نمکدان شکسته اند و در فتنه 88 ضمن همنوایی با بیگانگان و دیکتاتورها، به رای و نظر مردم ظلم کرده اند و بزرگترین تهمت‌ها و جسارت‌ها را علیه نظام روا داشته اند. گویا افشاگری و حق گویی آیت الله جنتی آنچنان بر ایشان گران آمده، که چاره ای جز تخریب و ترور شخصیت وی پیدا نکرده اند.