نماینده تهران با اشاره به این که جلیلی عملکرد خوبی را در شورای امنیت ملی و مذاکرات هسته‌ای از خود به جا گذاشته است، گفت: وی گزینه مناسبی برای اجماع اصولگرایان است.

مسعود میرکاظمی، نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایران، با اشاره به این که مردم در انتخابات ریاست جمهوری به برنامه‌های کاندیداها توجه خواهند کرد، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات مجلس نهم نشان دادند که توجهی به لیست ندارند، چرا که بسیاری از نمایندگان مجلس به صورت مستقل و بدون آن که عضو گروه و جریان سیاسی باشند، از سوی مردم رأی کسب کرده و وارد مجلس نهم شدند.
وی با اشاره به این که برای نخستین بار در مجلس نهم شاهد حضور افراد مستقل زیادی در مجلس نهم هستیم، افزود: سازماندهی و بسیج منابع انسانی و غیرانسانی برای حل مشکلات داخلی و بین‌المللی و داشتن برنامه‌های لازم در این زمینه از جمله دلایل اقبال مردم به کاندیداها خواهد بود.
میرکاظمی درخصوص حمایت گروه‌های متعدد اصولگرا و اجماع اصولگرایان در حمایت از سعید جلیلی بیان داشت: وی فردی متدین، مومن، مورد اعتماد نظام و صاحبنظر در مسائل بین‌المللی است.
وی با اشاره به این که جلیلی عملکرد خوبی در شورای عالی امنیت ملی داشته است، تصریح کرد: تاکنون وی مذاکرات هسته‌ای را به خوبی پیش برده است.
وی در ادامه جلیلی را فردی مقاوم، حافظ ارزش‌های انقلاب برشمرد و گفت: جلیلی این ظرفیت را دارد که سکاندار مدیریت اجرایی کشور را به عهده گرفته و مسائل و مشکلات را حل و فصل کند.
نماینده تهران ابراز امیدواری کرد اصولگرایان در حمایت از جلیلی به اجماع برسند.