امام جمعه موقت اهواز: "کسانی که روزی گفتند آمریکا کدخداست و باید دم کدخدا را دید مخاطب فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هستند، جریانی که در ماه های اخیر در رسانه های زرد خود از اوباما و جان کری تمجید کرده اند و اظهار خوش بینی به اینها کرده اند."

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های عبادی سیاسی این هفته که در مصلی امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد، به نگرانی رهبرمعظم انقلاب از دسیسه های گروه ۵+۱ اشاره کرد و بیان داشت: براساس سخن ولی امر مسلمین در جمع کارگران توجه به اقتصاد مقاومتی کلید حل مشکلات اقتصادی است نه نگاه به دست بیگانگان در لوزان و ژنو و نیویورک! .
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به این که با توجه به رهنمودهای رهبری درباره مقابله با دشمن تصریح کرد: هر اندازه در برابر خواسته های دشمنان عقب نشینی کنیم او بر خواسته های خود می افزاید؛ برای این معضل باید دژ مستحکمی از عزم ملی در برابر آن ایجاد کرد.

دریافت کلیپ صوتی این سخنرانی با حجم 3.5 مگابایت

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی در ادامه گفت: کسانی که روزی گفتند آمریکا کدخداست و باید دم کدخدا را دید مخاطب فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هستند، جریانی که در ماه های اخیر در رسانه های زرد خود از اوباما و جان کری تمجید کرده اند و اظهار خوش بینی به اینها کرده اند.
وی ادامه داد:کسانی که در همایش اقتصاد ایران، به صراحت دم از رفراندوم زدند و گفتند آرمان ها به سانتریفیوژها ارتباطی ندارد اینها اشتباه کردند و همگی مخاطب فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری هستند.
امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد:کسانی که شب مذاکره اعلام کردند خزانه ما خالی است اینها باید به خودشان بیایند بعد از دوسال چه شد؟! کار به اینجا رسید تا حضرت اقا بفرمایند من اجازه بازجویی دانشمندان هسته ای خود را نخواهم داد! این نشانه پیشروی دشمن است.
برخی مسؤولان داخلی که در وقت مذاکرات از خزانه خالی سخن گفتند مخاطب سخنرانی های رهبری در خصوص مقابله با دشمن هستند، ابراز داشت: مسؤولان باید همواره هوشیار و به رهنمودهای رهبری توجه و آن را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
وی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب فرمودند که من اجازه بازجویی از دانشمندان هسته ایران را نمی دهم، تصریح کرد: دشمن تسلط بر جمهوری اسلامی ایران و دانشمندان را به گور خواهد برد.
امام جمعه موقت اهواز گفت: وزیر انرژی آمریکا با پررویی اعلام می کند که دستگاه نظارتی از مراکز هسته ای ایران همگی ساخت این کشور است؛ و براساس تعهدها اعلام می کنند که نظارت بر این مراکز دائمی است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان بخشی دیگر از سخنرانی های رهبر معظم انقلاب در خصوص این که دشمن قصد ایجاد جنگ های نیابتی در ایران داشت، عنوان کرد: دشمن به سبب عجز موفق به این مسأله نشد و به سراغ کشورهای عراق، سوریه و لبنان رفته است.
وی تصریح کرد: دشمن همواره ایران را تهدید و تحریم می کند که در برابر این مسأله باید پاسخ کوبنده ای داده شود؛ هم اکنون شرایطی در منطقه بوجود آمده که اقتدار ایران روزافزون است و دشمن خوار و ذلیل است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی ابراز داشت: امروز روز ولادت امام حسین(ع) که به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است.
وی با اشاره به این که ما از گرامیداشت روز میلاد امام حسین(ع) و جایگاه پاسداران انقلاب اسلامی عاجز هستیم، بیان داشت: براساس فرمایش امام خمینی(ره) در صورت عدم وجود سپاه کشوری هم وجود نداشت.
امام جمعه موقت اهواز با اشاره به کلام بنیانگذار انقلاب در خصوص ارزش مجاهدت های پاسداران خوزستانی تصریح کرد: با توجه به سخن امام راحل ارزش مجاهدت های پاسدار خوزستانی در شرایط جوی بد و نامناسب و گرما طاقت فرسا از نماز هم بالاتر است.
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی تأکید کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری انقلاب اسلامی ایران افتخاری برای اسلام، معصومان و ولایت هستند؛ مجاهدت های این قشر مایه برکاتی برای جمهوری اسلامی است.
وی به ولادت امام زین العابدین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در روزهای آینده اشاره کرد و اظهار داشت: ولادت حضرت ابوالفضل(ع) به عنوان روز جانباز نامگذاری شده که باید همیشه قدردان مجاهدت ها و فداکاری های جانبازان عزیزمان باشیم.
امام جمعه موقت اهواز ادامه داد: از دیگر مناسبت های این ماه روز آزادسازی خرمشهر و روز دزفول است و به مردم مقاوم این دو شهر
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به این که ایثار، فداکاری، مقاومت و مجاهدت مهم ترین پیام امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) که نتیجه آن پیروزی است، بیان داشت: این درس به عنوانی راه رسول خدا(ص) است؛ این مسأله سپاه پاسداران را با سیدالشهدا عجین کرده است.
وی در پایان تأکید کرد: هیهات من الذله و ایستادگی در برابر زورگویان مهم ترین پیام امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) است.(+)

"Our President, analytical news site"