نماینده مردم تهران با اشاره به تغییر رئیس دانشگاه آزاد گفت: این اقدام شتابزده که در کام طراحان آن شیرین است، در آینده برای آنان تلخ و پشیمان‌کننده خواهد بود.

غلامعلی حداد عادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس در حاشیه مراسم صلح عادلانه در نظام جهانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به اینکه نظر شما درباره تغییر رئیس دانشگاه آزاد چیست، گفت: این اقدام شتابزده در روزهای آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس که بنده عضو آن هستم، بیشتر مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: این اقدام شتابزده که هم اکنون در کام طراحان آن شیرین است، در آینده برای آنان تلخ و پشیمان‌کننده خواهد بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا این تغییرات را در راستای تأثیرگذاری در انتخابات آینده مجلس می‌دانید یا خیر، تصریح کرد: این موضوع محتمل است ولی چون سندی ندارم اظهارنظر نمی‌کنم اما شک ندارم که خیلی‌ها برای تصرف بهارستان و مجلس آینده برنامه دارند.

حداد عادل در پاسخ به سؤال دیگری درباره موضوع سوریه گفت: جمهوری اسلامی از ابتدا حکومت بیگانگان در سوریه را مردود می‌دانسته و معتقد بوده که راه‌حل بحران به دست مردم است و این موضوع راه سیاسی دارد.