غلامعلی حداد عادل نامزد ریاست جمهوری یازدهم در حاشیه نشست خبری فضای مجازی و دولت یازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در ائتلاف پیشرفت (ائتلاف آقایان حداد عادل، ولایتی و قالیباف) برخی اختلاف سلایق وجود دارد، نظر شما در این زمینه چیست، اظهار داشت: اختلاف دیدگاه‌های ما به اندازه‌ای نیست که ما را از دایره اصولگرایی خارج کند ولی در داخل اصولگرایی ما بیان اندیشه‌های خود را از طریق صدا و سیما به مردم ارائه می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما سه نفر گذشته تحصیلی و مدیریتی متفاوتی داریم و دیدگاه‌های خود را بیان خواهیم کرد آنگاه شما ببینید تفاوت‌ها چیست و هر کدام را که مردم بپسندند انتخاب می‌شود. حداد عادل همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از ابتدا اعلام شده بود از بین ائتلاف پیشرفت یک نفر خواهد آمد اما اکنون شما سه نفر در صحنه حضور دارید، این امر را چگونه ارزیابی می‌کنید گفت: ما با توافق با یکدیگر در عرصه تبلیغات انتخابات شرکت کردیم و ضرورتی که ما را دور هم جمع کرد تا ائتلاف تشکیل دهیم درحال حاضر احساس نمی‌شود. ما تابع شرایط؛ تغییر روش دادیم و این مسأله باعث شکست اصولگرایان نمی‌شود.
براساس خبر دیگری، سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز گفته: ائتلاف سه‌گانه عملاً دیگر وجود ندارد و ائتلاف را پایان یافته تلقی می‌کنیم و باید در این برهه به شخصیت‌ها بپردازیم. وی در ادامه افزود: رفتار هر سه بزرگوار عضو ائتلاف سه‌گانه حاکی از آن است که ائتلاف را پایان یافته تلقی می‌کنند. سخنگوی جبهه پیروان اظهار داشت: معتقدیم که کار ائتلاف‌ها به پایان عمر خود رسیده و دیگر کارکردی ندارند. سجادی بیان کرد: به ولایتی توصیه کرده‌ایم سازمان مدیریت بودجه را که به تعلیق درآمده، دوباره احیا کند.