این گروه از فعالان سیاسی، در بیانیه خود تاکید کرده اند: 'با تمام وجود از دستورات رهبرمان حضرت امام خامنه ای تبعیت و از آرمان های عدالت خواهی دولت دکتر احمدی نژاد حمایت می کنیم.'

گروهی از فعالان سیاسی و اجتماعی خوزستان با انتشار بیانیه ای به حمایت از مواضع روز گذشته رئیس جمهور در مجلس پرداختند.

در این بیانیه که به امضای "جمعی از حامیان دولت اسلامی در خوزستان" رسیده و نسخه ای از آن برای شبکه ایران ارسال شده به شرح زیر است: اینک که موج سنگین اسلام خواهی و عدالت طلبی به پیروی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و نظام انسان ساز ولایت فقیه در جهان بر کفر و جهل و سلطه چربیده و بیداری اسلامی سراسر دنیا را فراگرفته است، نظام سلطه تمام راه های برون رفت از این بحران ویران کننده را با تمام توان خود خواهد پیمود تا جلوی پیشرفت عدالت طلبی و اسلام خواهی ملت های جهان را بگیرد. در این راستا مهمترین هدف نظام غارتگر سلطه تنگ نمودن تمامی عرصه ها بر ایران اسلامی بوده که منشأ و خاستگاه بیداری اسلامی است و با روش هایی مثل تحریم های کمرشکن اقتصادی و ترور دانشمندان و تنگ نمودن عرصه ی دیپلماتیک و... تمام توان خود را برای تضعیف نظام مبتنی بر ولایت فقیه به کار بسته است.

در این بیانیه آمده است: اکنون لازم است همه مسئولان انقلاب اسلامی به پیروی از ولایت فقیه در حفظ منافع نظام سلامی و رفاه مردم و آبادانی کشور کوشا باشند. دولت کریمه ی دکتر محمود احمدی نژاد با همین هدف و خواسته تمام توان خود را براساس فرمایشات پیشوای خود دست به تلاش و کوشش وسیع و گسترده ای زده که در تمام تاریخ این مرز و بوم بی نظیر بوده است. اما متاسفانه در این بین علاوه بر دشمنان قسم خورده خارجی، عده ای منفعت طلب و سودمدار که گاه و بی گاه هم از ولایتمداری و انقلابی گری سخن به میان می آورند؛ کمر به حذف این دولت شریف و نجیب بسته اند چرا که با وجود این دولت منافع آنها در خطر است. دیروز روز سرنوشت سازی برای ملت ایران اسلامی بود و به جهانیان ثابت شد کشور ما پیشروترین کشور در ارائه ی اسلام ناب محمدی و دموکراسی برخاسته از اسلام است و این را همگان با چشمان خود دیدند.

ادامه این بیانیه می خوانیم: بدینوسیله به اطلاع می رساند ما حامیان ولایت فقیه و دولت کریمه دکتر احمدی نژاد در خوزستان با تمام وجود و محکم تر از گذشته از دستورات رهبرمان حضرت امام خامنه ای تبعیت و همچنین با حمایت از آرمان عدالت خواهی دولت عدالت محور احمدی نژاد برای مبارزه با فساد و تظلم خواهی محرومان جامعه با تمام وجود از این اهداف عدالت محورانه حمایت می کنیم. درود مردم خوزستان بر شرافت، صداقت و شجاعت دکتر محمود احمدی نژاد که پیرو دستورات رهبر ملت ایران در تلاش است تا دست فاسدان و غارتگران اموال مردم را قطع نموده و به هیچ وجه اجازه ی رسیدن به اهداف سخیفشان را نخواهد داد.