رئيس جمهور تاكيد كرد: به فضل الهي در انتخابات رياست جمهوري موانع از پيش پاي انقلاب برداشته مي شود و ياران حقيقي انقلاب مشخص خواهند شد.

 

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست‌جمهوري، محمود احمدي نژاد در ديدار 120 نماينده مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه برخلاف تعريف غلط برخي ها، انتخابات در جمهوري اسلامي صحنه جابجايي قدرت نيست، اظهار داشت: هر انتخابات نقطه پرش و جهش ملت ايران به سكوي بالاتر است.

رييس جمهور با تاكيد بر اينكه اگر موانع نباشد، متن مردم براساس فطرت ها هميشه همراه آرمان ها است، گفت: هرگاه فطرت يك ملت در صحنه باشد حركت ملت با سرعت نور خواهد بود.

وي انتخابات را رها شدن انرژي ملي در مسير آرمان هاي الهي دانست و تصريح كرد: ملت آرماني ايران مسير رو به كمال را با قدرت روز افزون ادامه مي دهد.

احمدي نژاد تصريح كرد: به فضل الهي در انتخابات رياست جمهوري موانع از پيش پاي انقلاب برداشته مي شود و ياران حقيقي انقلاب مشخص خواهند شد.

رييس جمهور با بيان اينكه ريشه انحرافات از زماني آغاز شد كه انسان ها از خدا فاصله گرفتند، اظهار داشت: هر كاري زماني ارزش دارد كه به طور خالص براي خدا باشد و الا در هر شرايطي به درد نمي خورد.

وي با تاكيد بر اينكه به جز ايران كسي نمي تواند مسايل جهان را حل كند، گفت: امروز همه بسيج شده ايم كه ضعف ها را برطرف كنيم و مهم اين است كه مسير درست را انتخاب كرده ايم.

پيش از سخنان رييس جمهور، حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي به نمايندگي از نمايندگان حاضر در اين نشست، تصريح كرد: عنصر اصولگرايي به عنوان جوهر انقلاب اسلامي بايد حفظ شود.

حجت الاسلام و المسلمين ابراهيمي با تاكيد بر اينكه مردم گفتمان امام (ره) و انقلاب را با هيچ چيز عوض نمي كنند، اظهار داشت: همه بايد خط اصيل اسلام و امام (ره) و انقلاب و راه رهبر معظم انقلاب و اصولگرايي را حفظ كنند.

نماينده فراكسيون زنان مجلس شوراي اسلامي نيز با اشاره به توجه ويژه دولت نهم به زنان و اقشار محروم و مستضعف تاكيد كرد: امروز ارزش هاي انقلاب اسلامي ملت ايران با رفتار و گفتمان دولت نهم احيا شده است.