مصطفی تاج زاده،مجرم فتنه 88 بازي جديد نفاق را کلید زد. مصطفي تاج زاده از مجرمان فتنه ۸۸ در بازي اي آلوده به نفاق و بهره كشي هاي سياسي نقش ليدري را برعهده گرفته و به دنبال آماده سازي بدنه فتنه براي در اختيار قرار دادن آن در سبد سيد محمد خاتمي است.

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما» به نقل از «جوان آنلاين»،تاج زاده كه مدام در رسانه هاي جريان فتنه در قبال رويكرد اصلاح طلبان به نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي رويكرد تحريم را پيشنهاد كرده بود،اخيرا در ديداري كه محمدسلامتي دبيركل سازمان منحله مجاهدين انقلاب با وي داشته نظر خود را تغيير داده است.
اين گزارش حاكي است در ديدار اين دو به استفاده از ظرفيت انتخابات براي ساماندهي مجدد نيروهاي اصلاح طلب و ارتباطات آسوده استاني تاكيد شده و سلامتي خواستار همراهي تاج زاده با سناريوي انتخاباتي اصلاح طلبان شده است.
تاج زاده گرچه در اين ديدار به پيام موسوي به خاتمي مبني بر تحريم انتخابات و مخالفت خاتمي با اين پيام اشاره كرده وليكن با توجه به استدلال سلامتي بر حضور اصلاح طلبان در انتخابات تاكيد كرده است.
وي همچنين خطاب به سلامتي گفته است ما تا مي توانيم بايد مانع از فهميدن اختلاف ميان خاتمي و موسوي توسط بدنه سبزها شويم.اگر اين اختلاف را بدنه بفهمد ديگر نمي توانيم جنبش را پاي خاتمي بياوريم.
گفتني است با توجه به اين ديدار و براي لاپوشاني اين اختلافات و نيز فعال ساختن بدنه فتنه گران جهت كاناليزه كردن آن به سوي خاتمي ،سناريوي جديد و آلوده به نفاق فتنه گران به ليدري تاج زاده كليد خورد.
بر اساس اين سناريو تاج زاده و برخي از فتنه گران نقش تحريك بدنه را ايفاء كرده و قرار است به آرامي بدنه را به سوي خاتمي شيفت نمايند.
در همين رابطه تاج زاده در مصاحبه اي كه به نقل از وي در سايت جرس متعلق به عطاء الله مهاجراني منتشر شد اين سناريوي نفاق را كليد زد. وی در این مصاحبه خواستار آغاز دو شنبه های اعتراضی توسط جریان فتنه شده است!
تاج زاده در این مطلب که در سایتهای ضدانقلاب منتشر شده است بدون اشاره به موافقت خود برای شرکت در انتخابات در موضعی منافقانه و در راستای سوء استفاده از بدنه نداشته جریان فتنه در صدد کشاندن جماعتی به خیابانها در راستای سوء استفاده های تشکیلاتی خود می باشد.
این در حالی است که تاج زاده همچون دیگر اصلاح طلبان خواستار حضور در انتخابات مجلس می باشد ولی با ترس از شکست سنگین در انتخابات و ریزش مجدد اندک هوادار باقی مانده بازی دو گانه ای را آغاز کرده اند که انتهای آن نیز سرافکندگی خواهد بود.