نماینده اسبق اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی: دوستان اصلاح‌طلب ما گویا حاضر نیستند از تجارب تلخ گذشته درس بگیرند؛ امروز نیز با تعصبات و تعلقات حزبی و کور می‌خواهند تجارب شکست انتخابات سال 88 را دوباره تکرار کنند.

محمد محمدرضایی نماینده اسبق اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از رایزنی خود و ستاد مشترک اقوام ایرانی با عارف برای کناره‌گیری وی به نفع روحانی خبر داد و گفت: آقای عارف برنامه‌های خوبی ارائه دادند که مورد پسند ما نیز است اما باید این واقعیت را پذیرفت که ساختار قدرت در ایران به گونه‌ای است که آقای روحانی بهتر می‌تواند اهداف اصلاح‌طلبان را به پیش ببرد.این نماینده دور ششم مجلس، ادامه داد: ما تجربه تلخ برخوردهای نسنجیده افراطی و خام مجلس ششم را با آقای هاشمی شاهد بودیم که امروز همه پشیمانند.

دوستان اصلاح‌طلب ما گویا حاضر نیستند از تجارب تلخ گذشته درس بگیرند. امروز نیز با تعصبات و تعلقات حزبی و کور می‌خواهند تجارب شکست انتخابات سال 88 را دوباره تکرار کنند.

محمدرضایی گفت: بنا داریم از طرف نمایندگان و نخبگان اقوام و اهل سنت ایران خدمت جناب آقای عارف برسیم و ایشان را مجاب به کناره‌گیری به نفع آقای روحانی کنیم، چرا که معتقدیم با تجمیع برنامه این دو کاندیدا و حضور ایشان در سمت معاون اولی دولت تدبیر و امید آقای روحانی، به نفع کشور و اصلاح‌طلبان است.وی در پاسخ به این پرسش مبنی بر این‌که آقای روحانی که خود را اصلاح‌طلب نمی‌داند پس چگونه می‌خواهید از وی حمایت کنید، گفت: مگر آقای هاشمی که مورد اقبال اصلاح‌طلبان قرار گرفت صرفاً اصلاح‌طلب بود. ایشان هم شخصیتی فراجناحی بودند؛ جالب آن‌که در آخرین دیدارشان ما از این‌که دوستان مشارکتی و موتلفه‌ای کنار هم نشسته بودند خوشحال بودیم!