اظهارات بی شرمانه این نماینده فتنه گر با استقبال گسترده صهیونیستها مواجه شده است. تا جایی که وبسایت های وزارت خارجه اسرائیل، بالاترین (متعلق به منوشه امیر - مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل) و جرس (حلقه صهیونیستی لندن) با آب و تاب فراوان و حمایت آشکار از مطهری اقدام به پوشش کامل این مصاحبه نمودند.

وبسایت فتنه گر حامی حجه الاسلام هاشمی که در جریان جنایات 25 بهمن موقتا توقیف شده بود به نقل از یک نماینده اصلاح طلب مجلس انتقادات علیه رفسنجانی را غیرمنصفانه و درجهت حذف وی از ریاست مجلس خبرگان دانست!

پسر ناخلف شهید مظلوم آیت الله مطهری در حالی که گویا فراموش کرده بود هاشمی در انتخابات مجلس ششم در شهر تهران سی و یکم شده و در سال 84 نصف احمدی نژاد هم رای نیاورده بود گفت: قاعدتا برخی به دنبال حذف آقای هاشمی هستند اما قدرت این کار را ندارند چون هاشمی میان مردم پایگاه خوبی دارد!

این نماینده اصلاح طلب که با نفوذ در میان اصولگرایان و ارائه شخصیتی به ظاهر انقلابی توانست در مجلس ششم به نوایی برسد ضمن دفاع از مواضع بی خاصیت هاشمی در قبال عاملان اصلی جنایات 25 بهمن گفت: آقای هاشمی درخصوص واقعه 25 بهمن موضع‌‌گیری كردند و بی‌قانونی را محکوم کردند اما برخی انتظار دارند ایشان مانند خودشان شعارهای اعدام باید گردد، و فقط ما خوبیم سردهد.

به گزارش صراط نیوز این سیاستمدار دوپهلو افزود: در این شکی نیست که واقعه 25 بهمن یک کار غیرقانونی و ناشایستی بود اما باید نگاهی هم به عملکرد خودمان بیاندازیم، بسیاری از رسانه‌های ما از جمله صدا و سیما و بعضی روزنامه‌های دیگر در فاصله 9 دی (88)تا 22 بهمن (89) به تحریک و تحقیر معترضین پرداختند و همواره آنها را با مطالبي همچون شما دیگر تمام شده‌اید، شماها عددی نیستید، شما اعدام شدید، شما طرفدار ندارید...به مبارزه طلبیدند.

وی که در نهایت وقاحت برای جاسوسان سیا و همدستان شیمون پرز و نتانیاهو حق راهپیمایی جعل می کرد افزود: بنده هنوز هم معتقد هستم که باید صدای مخالفان را شنید و باید مخالفان حق راهپیمایی مسالمت‌آمیز داشته باشند اما انتخاب 25 بهمن برای درخواست راهپیمایی زمان مناسبی نبود. باید از همان ابتدا به معترضان اجازه تجمع می‌دادند تا حرف‌شان شنیده می‌شد و حتی موسوی و کروبی می‌آمدند در صدا و سیما و حرف‌شان را می‌زدند و پاسخ می‌گرفتند، هنوز هم دیر نشده و معتقدم باید آنها را دعوت کرد تا حرف‌شان را بزنند(!)

این در حالی است که از یک سو بنیامین نتانیاهو در جریان کودتای ناکام تابستان 88 موسوی و کروبی را سربازان خط مقدم ارتش اسرائیل در ایران معرفی کرده بود که به نمايندگي از رژيم صهيونيستي با جمهوري اسلامي درگير شده اند و از سوی دیگر پدر بزرگوار این نماینده مجلس، اسرائیل را شمر زمانه جدید معرفی فرموده بودند. با این حساب از نظر این سیاستمدار بی بصیرت، سربازان شمرابن ذی الجوشن (لعنت الله علیه و علی اتباعه) نیز حق دارند در تهران راهپیمایی کنند!

گفتنی است اظهارات بی شرمانه این نماینده فتنه گر با استقبال گسترده صهیونیستها مواجه شده است. تا جایی که وبسایت های وزارت خارجه اسرائیل، بالاترین (متعلق به منوشه امیر - مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل) و جرس (حلقه صهیونیستی لندن) با آب و تاب فراوان و حمایت آشکار از مطهری اقدام به پوشش کامل این مصاحبه نمودند.