مطلب انتشار یافته در سایت تابناک مبنی بر اینکه از هاشمی خواسته شده است تا در انتخابات شرکت نکند، دروغ محض است.

حجت الاسلام روح الله حسینیان در گفت و گو با شبکه ایران با اشاره به اینکه تعداد قابل ملاحظه ای از نمایندگان مجلس از طیف ها و فراکسیون های مختلف مجلس، بعد از سخنان هاشمی رفسنجانی در جمع وبلاگ نویسان جوابیه ای خطاب به وی نامه ای تنظیم کرده اند، بیان داشت: مطلب انتشار یافته در سایت تابناک مبنی بر اینکه از هاشمی خواسته شده است تا در انتخابات شرکت نکند، دروغ محض است.

وی افزود: سایت تابناک همواره اخبار دروغ منتشر کرده است و هیچگاه خبر نزدیک به واقعیت هم بر روی خروجی این سایت قرار نگرفته است.
روح الله حسینیان نماینده مجلس شورای اسلامی با شاره به متن نامه نمایندگان افزود: محتوای نامه به دو موضوع از جمله موضوع فلسطین و مسئله ولایت فقیه پرداخته است.
نماینده مردم تهران افزود: خلاصه بیانیه نمایندگان این است که آقای هاشمی چرا تلاش می کنید مسئله فلسطین را عربی کنید در صورتی که امام (ره) مسئله فلسطین را متعلق به جهان اسلام می دانست و این نگاه امام عظیم الشان باعث شکل گرفتن حلقه های مقاومت حماس و جهاد اسلامی و حزب الله لبنان در جهان اسلام و مسئله فلسطین شد.
وی در ادامه با اشاره به سخنان هاشمی افزود: آقای هاشمی گفته است ما با اسرائیل سر جنگ نداریم این در حالی است که باید به ایشان خاطر نشان کنیم شما اگر با اسرائیل عداوتی ندارید مطمئن باشید اسرائیل با ملت مبارز ایران و همه آزادی خواهان جهان سر جنگ خواهد داشت. وی با شاره به آرمان مهم انقلاب که نابودی اسرائیل است تاکید کرد، امام بارها بر نابودی اسرائیل پافشاری کرده است. حال باید از ایشان پرسید آیا ایشان از آرمان های امام عدول کرده است که در این صورت آن را به طور شفاف اعلام کند.
حسینیان گفت: در بخش دیگر بیانیه نمایندگان مجلس به نقد سخنان هاشمی در مسئله ولایت پرداخته شده است، افزود: اقای هاشمی معتقد است ولایت در دوازده امام منحصر است این در حالی است بر اساس اندیشه های مترقی حضرت امام (ره)، ولایتی که در ولی فقیه متصور است در امتداد ولایت ائمه و مکمل آن است.
در این نامه به هاشمی تذکر داده ایم مسئله جایگاه ولایت را سست نکند و به یاد داشته باشند در طول تاریخ هر کجا مردم با ولایت بوده اند پیروزی های بزرگ برای کشور حاصل شده است که نهضت تنباکو و مشروطه و در نهایت نهضت بزگ امام خمینی از بارزترین جلوه های آن است.
وی در پایان به اشاره به خبر کذب سایت تابناک خاطر نشان کرد: من از آقای هاشمی دعوت می کنم در انتخابات شرکت کند چرا که به طور قطع مردم پاسخی خواهند داد که به تجربه های ایشان افزوده خواهد شد.
بنا به گفته روح الله حسینیان این نامه به امضا و تایید طیف های مختلف سیاسی مجلس رسیده است.