اگر آقای احمدی‌نژاد پول داشته باشد و بگوید من به مردم پول می‌دهم و نیروی بعد من هم 200 هزار تومان می‌دهد، این تمام معادلات را به‌هم می‌ریزد.

علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی و از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 در مصاحبه‌ای با اشاره به تورم 51 درصدی دوران هاشمی رفسنجانی گفته: آقای هاشمی هم سقوط کرد و در هدایت امور در بسیاری موقعیت‌ها شکست خورد که گاهی با مشکل اعتصابات مواجه می‌شدیم.

روزنامه ایران در ستون دیگه چه خبر نوشت که فلاحیان همچنین گفته اگر کسی بیاید به مردم بگوید 200 هزار تومان یارانه می‌دهم، وضعیت عوض می‌شود. اگر آقای احمدی‌نژاد پول داشته باشد و بگوید من به مردم پول می‌دهم و نیروی بعد من هم 200 هزار تومان می‌دهد، این تمام معادلات را به‌هم می‌ریزد.
گفتنی است این سخنان وزیر اطلاعات دولت هاشمی به نوعی انگیزه‌بخشی از مخالفان اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را افشا کرده است، به نظر می‌رسد بخش وسیعی از سیاه‌نمایی درباره اجرای فاز دوم هدفمندی از وحشت ایجاد محبوبیت برای کاندیدای احتمالی مورد حمایت دولت و رأی آوردن اوست و در واقع باید نتیجه گرفت یک سیاست مهم اقتصادی به خاطر بازی‌های سیاسی یک جریان خاص مورد هجمه قرار گرفته است.