دکتر احمدی‌نژاد راه‌حل فلسطین را همان راه‌حل امام دانست و گفت: هرچه می‌گذرند می‌بینیم حرف‌های امام الهی بود بنابراین موجودیت غیر مشروع، غیرانسانی، اشغالگر، آدم‌کش و تجاوزگر باید حل شود.

 

به گزارش «پايگاه خبري تحليلي رئيس جمهور ما»؛ محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق کشورمان پیش از ظهر امروز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صحنه فلسطین صحنه قربانی شدن انسانیت است و این انسانیت است که زیر پای شیطان‌ها و شیطان‌صفت‌ها تکه و پاره می‌شود.

وی با تاکید براینکه مسئله فلسطین مسئله انسانی و مذهبی است خاطرنشان کرد: شیطان صفتان که می‌خواهند همه دنیا را ببندند و به اسارت بکشند امروز صفت خود را در فلسطین به نمایش گذاشتند؛ نشانه‌هایی که امروز در فلسطین می‌بینید حقیقت نظام آمریکا و انگلیس است و آن حرف‌هایی که می‌زنند که می‌خواهیم انسانیت را به پا کنیم امروز در فلسطین دیده می‌شود.

احمدی‌نژاد راه‌حل فلسطین را همان راه‌ حل امام دانست و گفت: هرچه می‌گذرند می‌بینیم حرف‌های امام الهی بود بنابراین موجودیت غیر مشروع، غیرانسانی، اشغالگر، آدم‌کش و تجاوزگر باید حل شود.

رئیس‌جمهور سابق کشورمان تاکید کرد: آنهانقشه کشیدند و اگر بتوانند کار غزه را تمام کنند بحث فلسطین تمام است حالا یک تکه از اردن را می‌کنند می‌دهند به کرانه غربی دو دولت درست می‌کنند و سر مردم شیره می‌مالند و بحث غزه را تمام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: هولوکاست واقعی در فلسطین است و همه مردم دارند می‌بینند بنابراین نیازی به سندسازی، تبلیغات و فریب‌کاری نیست و اتفاقات فلسطین یک نسل‌کشی است.
حضور دکتر احمدی نژاد در تقاطع انقلاب و دانشگاه، باعث به وجد آمدن جمعیت حاضر در محل شد. مردم، با شعارهایی نظیر “هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام” ، “احمدی قهرمان، حامی مستضعفان” ، ” احمدی قهرمان، رئیس جمهور آتی ایران “، ” یا ایهاالمسلمون، اتحدو اتحدو ”، ” امبیر کبیر زمان، خدا نگهدار تو ” و ” احمدی دوست داریم ” ، وی را مشایعت کردند. جمعیت زیادی که احمدی نژاد را احاطه کرده بود به هر نحوی علاقه خود را نسبت به رئیس جمهور سابق کشور اعلام می کرد و احمدی نژاد در پاسخ به این ابراز علاقه ها دست تکان می داد.

منبع : دولت بهار