گزارش های رسیده از ایران حاکی از آن است که حسن روحانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران، از دو ماه پیش فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده و قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را دارد.

سایت العربیه فارسی(Al Arabiya) نوشت: «گزارش های رسیده از ایران حاکی از آن است که حسن روحانی دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی ایران، از دو ماه پیش فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده و قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو را دارد. او در همین زمینه با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار انتخاباتی داشته است.»

 

به گزارش سایت ''خبرنگار فارسی ۲۴'' حسن روحانی که از دو ماه قبل فعالیت های انتخاباتی خود را آغاز کرده است، صبح سه شنبه به همراه یارانش به دیدار هاشمی رفسنجانی رفت.

 

بنابر این گزارش، این روزها ستاد مرکزی حسن روحانی در خیابان پاسداران به شدت فعال است و چهره هایی همانند نوبخت، نعمت زاده، ترکان، یونسی، بانک و محمدخان در آن حضور دارند. بر این اساس نعمت زاده به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی فعالیت دارد.

 

این در حالی است که گفته می شود پیش از این محمد خان برای ریاست ستاد انتخاباتی مورد نظر روحانی بوده است که وی به دلیل مشکلات خانوادگی این مسئولیت را نپذیرفته است