محسن رضايي تاكيد كرد: فردي كه پس از طي مراحل قانوني و تاييد نهادهاي نظارتي و تنفيذ مقام معظم رهبري به عنوان رئيس جمهور اعلام شود، رئيس جمهور همه ملت ايران بوده و براي جلوگيري از هرگونه وقفه در خدمت رساني به مردم، وي را حمايت خواهم نمود.

به گزارش خبرگزاري فارس، محسن رضايي دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام و يكي از 4 كانديداي دهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري پس از پايان شمارش آرا و اعلام نتايج، پيامي خطاب به مردم ايران صادر كرد.

متن اين پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم

ملت عزيز و بزرگوار ايران

ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها را تهنيت عرض مي نمايم. علاقه زايدالوصف شما در تعيين سرنوشت و آينده خود را مي ستايم. اينجانب به عنوان فرزند ملت، آفرينش اين حماسه را به شما تبريك گفته و به ايراني بودن خود مي بالم.

اكنون كه در تعيين سرنوشت خود حماسه و شگفتي ديگري آفريده ايد، اميدوارم اين حضور پرشور با برخي كج انديشي ها در كام ملت تلخ نشود.

با آگاهي از اينكه برخي از افراد و جريانها در اين گونه موارد چه اهدافي را دنبال مي كنند، شما مردم شريف را به آرامش و وحدت دعوت مي‌نمايد، چرا كه آرامش و اتحاد مردم بر هر چيزي مقدم است.

متواضعانه از رهبر معظم انقلاب اسلامي خواستارم صرف نظر از رقم اعلام شده به عنوان آرا اينجانب، نسبت به دغدغه هايي كه موجب تشويش اذهان مردم فهيم ايران شده است، از هر طريق كه صلاح ميدانند براي رفع اين نگرانيها همانند گذشته فصل الخطاب شوند.

از اين فرصت استفاده كرده از كليه كساني كه اينجانب را مورد حمايت قرار داده و تلاش نموده اند، قرداني و از آنان تشكر مي كنم. بديهي است فردي كه پس از طي مراحل قانوني و تاييد نهادهاي نظارتي و تنفيذ مقام معظم رهبري به عنوان رئيس جمهور اعلام شود، رئيس جمهور همه ملت ايران بوده و براي جلوگيري از هرگونه وقفه در خدمت رساني به مردم، وي را حمايت خواهم نمود.

سرباز كوچك ملت ايران

محسن رضايي