«اسفندیار رحیم مشایی» و «اکبر هاشمی رفسنجانی» در آخرین لحظات پنجمین و آخرین روز مهلت نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، داوطلب این انتخابات شدند.

به گزارش خبرنگاران سیاسی، درآخرین دقایق ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، اسفندیار رحیم مشایی مشاور رییس جمهوری و رییس دبیرخانه جنبش عدم تعهد و اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ستاد انتخابات وزارت کشور حضور یافتند و در این انتخابات نام نویسی کردند.

«اسفندیار رحیم مشایی» به همراه دکتر «محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

رحیم مشایی که هم اینک مشاور رییس جمهوری است و ریاست دبیرخانه جنبش عدم تعهد را به عهده دارد، پیش از این ریاست دفتر رییس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری را به عهده داشته است.

حجج اسلام «عباس امیری فر» رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری، «بهمن شریف زاده» استاد حوزه و دانشگاه و رییس مرکز جهانی شدن و «عبدالرضا داوری» هم مشایی را در ورود به ستاد انتخابات وزارت کشور همراهی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز همراه «محمد هاشمی» برادر خود وارد ستاد انتخابات کشور شد. ˈقدرت الله علیخانیˈ و جمعی از مشاوران هاشمی نیز وی را همراهی می کنند.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 24 خرداد ماه آینده در سراسر کشور برگزار می شود.